- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

CZYLI JAK SKUTECZNIE OSIAGAĆ ZAŁOŻONE CELE
Czas realizacji szkolenia:
8 godzin lekcyjnych
W dzisiejszym świecie, aby osiągać satysfakcjonujące nas cele, zarówno w sytuacji zawodowej, jaki i poza zawodowej musimy skutecznie negocjować. To najlepszy ze sposobów osiągania porozumienia z osobami prowadzącymi negocjacje po drugiej stronie. Rokowania kojarzone są z konfliktem i tak jest w
rzeczywistości – konflikt, rozbieżność interesów, dążeń i ambicji ludzi powoduje, że negocjacje stają się kluczem do osiągnięcia porozumienia czy kompromisowego rozwiązania problemów. Negocjacje prowadzimy z różnymi typami ludzi, osobowości i charakterów. Jak dobrze zaplanować i przeprowadzić
negocjacje, aby zakończyły się sukcesem-o tym właśnie traktuje warsztat: Coaching negocjacyjny, na
który serdecznie Państwa zapraszam.
Głównym celem coachingu negocjacyjnego jest podniesienie efektywności i skuteczności działania Uczestnika – coachowanego, poprzez wykorzystanie istniejących technik i instrumentów prowadzenia negocjacji.
Cel szkolenia:
- Wsparcie Uczestników w osiąganiu założonych celów podczas negocjacji
- Wykorzystanie swoich mocnych stron, a ukrycie słabych w prowadzonych rokowaniach
- Umiejętne zaplanowane i przemyślane reagowanie na słowa, gesty i zachowania negocjacyjnego przeciwnika
- Dopasowanie stylu, strategii i technik negocjacyjnych do sytuacji i rywala negocjacyjnego
- Uzyskanie lepszych rezultatów w prowadzonych negocjacjach
- Poprawa własnej satysfakcji z efektów działań w prowadzonych rokowaniach
- O czym będziemy rozmawiać i co doskonalić podczas coachingu negocjacyjnego?
- Jak zdiagnozować sytuacje i przeciwnika negocjacyjnego?
- Jak przygotować się i zaplanować negocjacje?
- Jakie strategie, techniki i style negocjacyjne wykorzystać?
- Jak skutecznie wykorzystać swoje mocne strony negocjacyjne?
- Jak efektywnie poprowadzić negocjacje?
- Jak bronić się przed manipulacjami drugiej strony?
- Jak pokonać impas w negocjacjach?
- Jak skutecznie komunikować się w procesie negocjacji?
- Jak wykorzystać potknięcie, błędy popełnione przez negocjacyjnego rywala?
- Jak słabość przekuć w się?
- Jak panować nad stresem i emocjami pojawiającymi się podczas rokowań?
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich, pragnących skutecznie osiągać założone cele.
Metodyka:
- Obserwacja
- Diagnoza
- Analiza
- Odgrywanie ról
- Analiza przypadków
- Odwołanie do najlepszych praktyk
- Dyskusje
- Pytania i odpowiedzi
- Praca w zespołach roboczych
Program szkolenia:
Etap I - wstępny
- Czym są, a czym nie są negocjacje
- Rodzaje i poszczególne typy negocjacji
- Różnice i podobieństwa pomiędzy rokowaniami
- Przykłady różnych typów negocjacji
- W jakich sytuacjach należy negocjować?
- Kiedy i dlaczego nie należy negocjować
- Przyjmowanie założeń negocjacyjnych
- Reguły negocjacyjne
II. Etap II – Cel
- Określenie celu i potrzeb prowadzenia negocjacji
- Jakie korzyści zakładam po zakończeniu negocjacji?
- Kiedy, z kim, i dlaczego negocjujemy?
- Pozyskanie informacji (źródła informacji) o negocjacyjnym rywalu,
- Zdiagnozowanie typu negocjatora-osoby, z która będziemy prowadzić negocjacje – „biznesmen”, „ideolog”, „paranoik”, „schizofrenik”, „egocentryk”, „niezrównoważony”, „manipulator”, „zimny drań”, „kamienna twarz”, „nadpobudliwy”, „przyjacielski”, etc. – jak z nimi negogocjować?
- Plan prowadzenia negocjacji – założenia negocjacyjne: kiedy, z kim, jak, do kiedy, z jakim wsparciem?
- Etapy negocjacji
- Opracowanie strategii prowadzenia negocjacji
- Opracowanie taktyk negocjacyjnych
- Opracowanie technik manipulacyjnych
- Opracowanie strategii ustępstw
- Opracowanie sposobów wychodzenia z impasu negocjacyjnego
III. Rzeczywistość – jak jest teraz – punkt wyjścia
- Ocena aktualnej sytuacji wyjściowej przed rozpoczęciem negocjacji
- Analiza interesów i alternatyw
- Kwestie negocjacyjne
- Diagnoza otoczenia bliskiego i dalszego istniejącej sytuacji przed negocjacyjnej
- Opracowanie profilu negocjacyjnego rywala/-li
- Nasze mocne i słabe strony w negocjacjach
- Ustalenie zespołu negocjacyjnego i poszczególnych ról osób wchodzących w jego skład
- Po czym poznamy, ze osiągniemy cel – mierniki celu
- Opracowanie zestawu potencjalnych problemów i kluczy do ich rozwiązania
IV. Opcje – jak zrealizujemy cel
- Opracowanie i przeanalizowanie pomysłów na osiągniecie sukcesu w rokowaniach
- W jaki sposób będziemy komunikowali się podczas negocjacji – arsenał technik (pośrednik, telefon, „twarzą w twarz”, poczta elektroniczna, telekonferencja, video konferencja, skype, tekst „papierowy”,
- Reguły otwarcia negocjacji – jak zrobić dobry początek?
- BATNA – ustalenie najlepszej alternatywy negocjowanego porozumienia
- Wykorzystanie negocjacyjnych narzędzi – „źródła siły”, przełamywanie impasu,
- Panowanie nad emocjami w rokowaniach
- Jakich błędów w negocjacjach należy się strzec?
V. Przyszłość – co, jak i w jakim celu wykorzystasz?
- Manipulacje
- Gry psychologiczne
- Wojna podjazdowa
- Działania ukierunkowane na zmęczenie przeciwnika
- „Przeciąganie” negocjacji
- Naruszanie zaufania
- Manipulowanie faktami, danymi statystycznymi i tzw. „prawda obiektywną”
- Reagowanie na sytuacje stresujące – ochrona siebie
- Metody obrony przed manipulacjami strony przeciwnej
- Wykorzystanie technik asertywnych
VI. Sylwetka skutecznego negocjatora
- Wiedza
- Umiejętności
- Doświadczenie
- Charakter
- Osobowość
- Pewność siebie
- Motywacja
- Opanowanie
- Samodyscyplina
- Wewnątrzsterowność
VII. Zakończenie i podsumowanie warsztatu coachingowego
- Wnioski końcowe
- Zadania negocjacyjne dla Uczestników
- Sesja pytań i odpowiedzi
< powrót