- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

Negocjacje
ZNAJDOWANIE OBUSTRONNYCH KORZYŚCI DLA STRON W KONFLIKCIE, CZYLI SKUTECZNE MEDIACJE I NEGOCJACJE.
< powrót
Czas trwania szkolenia:
16 godzin lekcyjnych (dwa dni)
Cel szkolenia:
Uczestnicy zapoznają się z regułami, technikami i strategiami negocjacji.
Zdobyte umiejętności:
Uczestnik będzie potrafił przygotować się do negocjacji, poprowadzić je według wybranej przez siebie strategii. Będzie potrafił zastosować w praktyce wybrane narzędzia i techniki negocjacyjne.
Program szkolenia:
- W jakim celu prowadzimy mediacje i negocjacje?
- Etapy i proces mediacji i negocjacji
- Charakterystyka sytuacji negocjacyjnej
- Kiedy nie należy negocjować?
- Czynniki współpracy w konflikcie
- Zasady, techniki i reguły negocjacyjne
- Rywalizacja
- Współpraca
- Uleganie
- Przekonywanie stron w konflikcie
- Argumenty
- Techniki perswazyjne
- Wiarygodność – spełnianie obietnic, fachowość i zaufanie
- Ustępstwa
- Radzenie sobie ze stresem podczas negocjacji i mediacji
- Stanowiska, a interesy stron
- „Budowanie mostów”
- Odpowiadanie na obiekcje i zarzuty
- Co zrobić w przypadku braku zgody na porozumienie?
- Radzenie sobie z impasem w negocjacjach i mediacji
- Strategie i techniki negocjacyjne
- Wygrana-Wygrana
- Przegrana-Wygrana
- Wygrana-Przegrana
- Przegrana-Przegrana
- Rywalizacja, Analiza, Współpraca,
- Manipulacje, triki i gry w negocjacjach
- Procedura prowadzenia mediacji
- Zachowania powodujące napięcie –przeciwdziałania
- Strategia dochodzenia do celu –dobijanie targu
- Asertywność w negocjacjach
- Negocjacyjne typy
- Negocjacje koncyliacyjne w konflikcie
- Alternatywy negocjowanego porozumienia
< powrót