- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

Komunikacja interpersonalna
SKUTECZNA AUTOPREZENTACJA – BUDOWANIE SWOICH MOCNYCH STRON W RÓŻNYCH SYTUACJACH ZAWODOWYCH I POZAZAWODOWYCH
< powrót
Czas trwania szkolenia:
16 godzin lekcyjnych (dwa dni szkolenia)
Cel szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich chcących poznać reguły wywierania pozytywnego wrażenia. Umożliwia poznanie metod i technik kreowania własnego wizerunku.
Zdobyte umiejętności:
Uczestnik będzie potrafił właściwie zaprezentować się korzystając z odpowiednich reguł dobory stroju, zachowań i komunikacji, adekwatnie od sytuacji i okoliczności.
Program szkolenia:
- Skuteczne metody komunikacji, a wizerunek
- Skuteczne porozumiewanie się - zasady
- Tworzenie klimatu rozmowy – techniki
- Skuteczne słuchanie -metody i techniki
- Komunikacja jedno i dwukierunkowa
- Taktyki ingracjacyjne w budowaniu wizerunku
- „Tylko ty to potrafisz” -ingracjacja
- „Pan nie wie kim ja jestem” –zastraszanie
- „Jestem najskuteczniejszy” –promowanie siebie
- „Weź przykład ze mnie” –doskonałość moralna
- „Taka malutka” – demonstrowanie własnej bezradności,
- Reguły wywierania wpływu i perswazja w kreowaniu wizerunku
- Reguła lubienia
- Reguła kontrastu
- Reguła wzajemności
- Reguła społecznego dowodu słuszności
- Reguła ograniczonego dostępu
- Reguła wzajemności
- Komunikacja niewerbalna i werbalna w kreowaniu wizerunku
- Techniki zadawania pytań
- Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
- „Mowa ciała” w budowaniu wizerunku
- Głos i jego właściwości
- Dobre obyczaje, ubiór i zachowanie w kreowaniu wizerunku
< powrót