- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

JAKIMI METODAMI I W JAKI SPOSÓB PODNOSIĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA PRACOWNIKÓW?
We współczesnej rzeczywistości gospodarczej, dynamicznie się zmieniającej – firmy aby móc konkurować z innymi podmiotami gospodarczymi powinny również się zmieniać dopasowując się do wyzwań i oczekiwań Klientów. Wielokrotnie przez największych i znanych przywódców, szefów firm powtarzane było stwierdzenie, że o sukcesie decydują ludzie. Bo to ludzie, pracownicy zatrudnieni w firmach przyczyniają się do wzrostu ich wartości i odnoszonych na międzynarodowym rynku sukcesów. Mogą stać się także przyczyną upadków i porażek, kiedy są źle zarządzani, zdemotywowani i przez to nielojalni oraz niezaangażowani w wykonywana pracę.
Warsztat szkoleniowy, który chcemy Państwu zaproponować opiera się na jednej z funkcji zarządzania – kierowaniem. Ponieważ kierowanie ludźmi, oprócz planowania, organizowania i kontroli stanowi główny obszar rozwoju każdej organizacji gospodarczej, to właśnie nim zajmować się będziemy na tym warsztacie.
Moduły szkoleniowe:
Uwaga!
Decyzję co do zakresu szkolenia pozostawiamy Państwu. Każdy z modułów został zaplanowany w formie warsztatu trwającego od 1 do 2 dni szkoleniowych, uwzględniając Państwa potrzeby i oczekiwania.
Tak wiec możecie Państwo zamówić moduł (kilka modułów), które zaspokoją skuteczniej i pełniej Państwa potrzeby,
Metody szkolenia:
warsztatowe – symulacje, najlepsze praktyki, ćwiczenia, testy, odgrywanie ról, praca grupowa, mini wykład, dyskusje, gry szkoleniowe,
Uczestnicy szkolenia:
- Kadra zarządzająca,
- Menedżerowie
- Kierownicy produkcji/magazynów
- Kierownicy
- Mistrzowie
- Brygadziści
- oraz szefowie i pracownicy działów HR
Cele szkolenia:
- Rozwijanie kompetencji w zakresie pozyskiwania pracowników do organizacji – tworzenie profili stanowiskowych, rekrutacja, selekcja oraz wdrożenie nowozatrudnionego pracownika do organizacji,
- Nabycie umiejętności wartościowania stanowisk pracy – jak wycenić stanowisko pracy w firmie?
- Pozyskiwanie wiedzy i umiejętności na temat konstruowania Systemu Okresowych Ocen Pracowników (SOOP) – jak ocenić kompetentnie, rozwojowo i sprawiedliwie pracownika? Jak zaplanować i przeprowadzić rozmowę oceniającą?
- Zapoznanie z metodami i sposobami motywowania pracowników (sprawiania, aby pracowali na optymalnym poziomie)
- Nabycie wiedzy na temat zarzadzania wiekiem w przedsiębiorstwie – jak zarządzać (planować, wyznaczać zadania i rozwijać) starszych pracowników?
- Odpowiemy na pytania jak prowadzić rozmowy planujące, monitorujące, dyscyplinujące pracowników oraz w jaki sposób, kiedy i dlaczego zwalniać ludzi z organizacji?
- Kształtować właściwe postawy w budowaniu autorytetu szefów (sposoby na budowanie autorytetu menedżera/przywódcy),
Korzyści po szkoleniu dla uczestnika:
- Skutecznie prowadzenie rekrutacji, selekcji i wdrożenia pracownika do organizacji
- Przygotowanie i przeprowadzenie zaplanowanych zmian
- Motywowanie pracownika metodami i sposobami adekwatnymi do jego kompetencji i doświadczenia
- Budowania odpowiedzialności i zaangażowania pracownika za osiąganie wyznaczonych celów i zadań
- Rozwijania umiejętności poprawy skuteczności pracowników
- Poznania metod zarzadzania starszymi pracownikami
Program szkolenia:
- Pozyskiwanie pracowników do organizacji
- Obszary skutecznego pozyskiwania pracownika do organizacji – skąd i jak?
- Tworzenie opisu stanowiska pracy i profilu pracownika
- Poznanie metod rekrutacji kandydatów na pracownika
- Zapoznanie się z metodami selekcyjnymi pracowników
- Poznanie etapów wdrożenia pracownika na stanowisko pracy – program, mentoring,
- Wartościowanie stanowiska pracy
- Zapoznanie z procesem wyceny stanowiska pracy w relacji do innych stanowisk pracy w organizacji
- Poznanie procesu wartościowania
- Konstruowanie Systemu Okresowych Ocen Pracowników (SOOP)
- Czym jest SOOP?
- Jak się przygotować do stworzenia SOOP (założenia, korzyści, wdrożenie)?
- Skonstruowanie SOOP dopasowanego do specyfiki, celów i kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa
- Przeprowadzenie rozmów oceniających przełożonych z pracownikami (struktura rozmowy, zasady, samoocena pracownika, konstruktywna informacja zwrotna przełożonego)
- Motywowanie pracowników
- Cele motywowania
- Metody i sposoby motywowania finansowego i pozafinansowego
- Kiedy, jak i po co motywować pracownika?
- Dopasowanie bodźca motywacyjnego do pracownika (rozwój, ambicja, dowartościowanie, odpowiedzialność)
- Przykłady praktyczne motywowania i efektów działania motywatorów na ludzi
- Zarządzanie wiekiem w przedsiębiorstwie
- Zarzadzanie starszymi pracownikami – wyznaczanie zadań, motywowanie, egzekwowanie, rozwój)
- Etapy rozwoju pracownika
- Budowanie współpracy „Starzy – Nowi” – jak uzyskać efekt synergii zespołu w budowaniu zaangażowania w wykonywaniu zadań
- Skuteczne wykorzystanie potencjału pracowników
- Oczekiwania pracownika, a możliwości pracodawcy
- Etapy rozwoju pracownika
- Po czym rozpoznać na jakim etapie rozwoju jest pracownik?
- Jak rozwijać kompetencje i budować zaangażowanie pracownika?
- W jaki sposób wyznaczać cele i zadania pracownikowi ?
- Jak podnosić skuteczność pracownika?
- Jak monitorować i kontrolować wykonanie zadań przez pracownika (co, kiedy, jak, z kim, w jaki sposób, jakie kryteria wykonania, dlaczego?)
- Budowanie autorytetu szefa i rozwój zespołu
- Kim jest menedżer, a kim przywódca – różnice i podobieństwa?
- Metody budowania autorytetu
- Określanie zasad
- Komunikowanie wizji
- Przeprowadzanie pracowników przez zmianę (zarzadzanie zmianą)
- Etapy rozwoju zespołu
< powrót