logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbliższe szkolenia
24 - 26.02.2016 Wstęp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Zarządzanie personelem
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJACH LOGISTYCZNYCH ORAZ PRODUKCYJNYCH

JAKIMI METODAMI I W JAKI SPOSÓB PODNOSIĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA PRACOWNIKÓW?

We współczesnej rzeczywistości gospodarczej, dynamicznie się zmieniającej – firmy aby móc konkurować z innymi podmiotami gospodarczymi powinny również się zmieniać dopasowując się do wyzwań i oczekiwań Klientów. Wielokrotnie przez największych i znanych przywódców, szefów firm powtarzane było stwierdzenie, że o sukcesie decydują ludzie. Bo to ludzie, pracownicy zatrudnieni w firmach przyczyniają się do wzrostu ich wartości i odnoszonych na międzynarodowym rynku sukcesów. Mogą stać się także przyczyną upadków i porażek, kiedy są źle zarządzani, zdemotywowani i przez to nielojalni oraz niezaangażowani w wykonywana pracę.

Warsztat szkoleniowy, który chcemy Państwu zaproponować opiera się na jednej z funkcji zarządzania – kierowaniem. Ponieważ kierowanie ludźmi, oprócz planowania, organizowania i kontroli stanowi główny obszar rozwoju każdej organizacji gospodarczej, to właśnie nim zajmować się będziemy na tym warsztacie.

Moduły szkoleniowe:
Uwaga!
Decyzję co do zakresu szkolenia pozostawiamy Państwu. Każdy z modułów został zaplanowany w formie warsztatu trwającego od 1 do 2 dni szkoleniowych, uwzględniając Państwa potrzeby i oczekiwania.

Tak wiec możecie Państwo zamówić moduł (kilka modułów), które zaspokoją skuteczniej i pełniej Państwa potrzeby,

Metody szkolenia:
warsztatowe – symulacje, najlepsze praktyki, ćwiczenia, testy, odgrywanie ról, praca grupowa, mini wykład, dyskusje, gry szkoleniowe,

Uczestnicy szkolenia:

Cele  szkolenia:

Korzyści po szkoleniu dla uczestnika:

Program szkolenia:

  1. Pozyskiwanie pracowników do organizacji
    - Obszary skutecznego pozyskiwania pracownika do organizacji – skąd i jak?
    - Tworzenie opisu stanowiska pracy i profilu pracownika
    - Poznanie metod rekrutacji kandydatów na pracownika
    - Zapoznanie się z metodami selekcyjnymi pracowników
    - Poznanie etapów wdrożenia pracownika na stanowisko pracy – program, mentoring,
     
  2. Wartościowanie stanowiska pracy
    - Zapoznanie z procesem wyceny stanowiska pracy w relacji do innych stanowisk pracy w organizacji
    - Poznanie procesu wartościowania
     
  3. Konstruowanie Systemu Okresowych Ocen Pracowników (SOOP)
    - Czym jest SOOP?
    - Jak się przygotować do stworzenia SOOP (założenia, korzyści, wdrożenie)?
    - Skonstruowanie SOOP dopasowanego do specyfiki, celów i kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa
    - Przeprowadzenie rozmów oceniających przełożonych z pracownikami (struktura rozmowy, zasady, samoocena pracownika, konstruktywna informacja zwrotna przełożonego)
     
  4. Motywowanie pracowników
    - Cele motywowania
    - Metody i sposoby motywowania finansowego i pozafinansowego
    - Kiedy, jak i po co motywować pracownika?
    - Dopasowanie bodźca motywacyjnego do pracownika (rozwój, ambicja, dowartościowanie, odpowiedzialność)
    - Przykłady praktyczne motywowania i efektów działania motywatorów na ludzi
     
  5. Zarządzanie wiekiem w przedsiębiorstwie
    - Zarzadzanie starszymi pracownikami – wyznaczanie zadań, motywowanie, egzekwowanie, rozwój)
    - Etapy rozwoju pracownika
    - Budowanie współpracy „Starzy – Nowi” – jak uzyskać efekt synergii zespołu w budowaniu zaangażowania w wykonywaniu zadań
    - Skuteczne wykorzystanie potencjału pracowników
    - Oczekiwania pracownika, a możliwości pracodawcy
     
  6. Etapy rozwoju pracownika
    - Po czym rozpoznać na jakim etapie rozwoju jest pracownik?
    - Jak rozwijać kompetencje i budować zaangażowanie pracownika?
    - W jaki  sposób wyznaczać cele i zadania pracownikowi ?
    - Jak podnosić skuteczność pracownika?
    - Jak monitorować i kontrolować wykonanie zadań przez pracownika (co, kiedy, jak, z kim, w jaki sposób, jakie kryteria wykonania, dlaczego?)
     
  7. Budowanie autorytetu szefa i rozwój zespołu
    - Kim jest menedżer, a kim przywódca – różnice i podobieństwa?
    - Metody budowania autorytetu
    - Określanie zasad
    - Komunikowanie wizji
    - Przeprowadzanie pracowników przez zmianę (zarzadzanie zmianą)
    - Etapy rozwoju zespołu

 


< powrót