- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

CZYLI JAK KIERWOWAC ZESPOŁEM HANDLOWYM, ABY OSIĄGAŁ ZAŁOŻONE CELE I ZADANIA
Czas realizacji szkolenia:
24 godziny lekcyjne,
Cel szkolenia:
Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem sprzedażowym w placówce handlowej. Kształtowanie pozytywnych postaw podczas sprzedaży, negocjacji i mediacji. Rozwijanie umiejętności efektywnego planowania i organizowania swojej pracy. Kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki handlowej wśród Klientów w oparciu o wysokie standardy Obsługi Klienta.
Nabyte umiejętności:
Znajomość zasad zarządzania zespołem handlowym: planowania, wyznaczania i egzekwowania celów i zadań. Wiedza na temat wykorzystania technik planowania i organizacji swojej pracy. Znajomość technik sprzedaży i umiejętność ich wykorzystywania w praktyce. Wiedza na temat mediacji i negocjacji. Umiejętność zarządzania półką sklepową i znajomość zasad merchandisingu
Stare chińskie przysłowie mówi:
„Wszystkie drogi zaprowadzą Cię do celu jeżeli nie wiesz dokąd zmierzasz”.
Celem nadrzędnym tego szkolenia jest pokazanie optymalnej drogi do celu (sprzedażowego), po to by nie tracić czasu na błądzenie.
Program szkolenia:
Ofensywne techniki sprzedaży i obsługa Klienta
- Wpływ jakości obsługi na sprzedaż
- Budowanie markowej obsługi Klienta
- Przygotowanie do sprzedaży
- Poszukiwanie Klientów
- Etapy profesjonalnej sprzedaży
- Budowanie pomostów z Klientem w przyszłość
- Rozpoznawanie sygnałów potrzeb uruchamianych werbalnie i niewerbalnie (komunikacja w sprzedaży),
- Dostosowanie poziomu obsługi do potrzeb Klienta
- Aktywne słuchanie potrzeb Klienta
- klaryfikacja
- zadawanie pytań (rodzaje pytań)
- dowartościowanie
- podsumowanie
- parafraza - Prezentacja produktów i usług
- Sposoby i techniki odpowiadania na zastrzeżenia Klienta
- Techniki asertywnego radzenia sobie z odmowa Klienta
- Radzenie sobie z negatywnymi emocjami Klienta
- Techniki zamykania sprzedaży
- Obsługa posprzedażna
- Utrzymanie Klienta
- Edukowanie Klienta
Negocjacje i mediacje
- Charakterystyka procesu negocjacyjnego
- Co powinny zapewnić negocjacje?
- Kiedy nie należy negocjować?
- Cechy skutecznych negocjacji
- Najczęściej popełniane błędy w negocjacjach i jak ich uniknąć?
- Przygotowanie do negocjacji
- Etapy negocjacji
- Techniki radzenia sobie z impasem i patem negocjacyjnym
- Strategie i techniki negocjacyjne: wygrana-wygrana
- Najlepsza Alternatywa Negocjowanego porozumienia
- Zmienne w negocjacjach
- Taktyki podporządkowania oponenta
- Manipulacje, blef i chwyty w negocjacjach
- Jak rozpoznać kłamstwo u partnera negocjacyjnego i jak na nie reagować?
- Czym są mediacje i kiedy je zastosować?
- Cechy, umiejętności skutecznego mediatora
- Rola mediatora w konflikcie negocjacyjnym
- Istota i cel mediacji
- Procedura, krok po kroku, prowadzenia skutecznej mediacji
- Techniki perswazji w skutecznym przekonywaniu
Planowanie i organizacja pracy
- Korzyści z lepszego zarządzania czasem
- Umiejętność samoorganizacji
- Pożeracze czasu-jak z nimi walczyć?
- Zasady delegowania zadań
- Instrumenty skutecznego zarządzania czasem pracy
- Korzyści z planowania
- Przeszkody w planowaniu i sposoby ich eliminacji
- Harmonogram pracy
- Planowanie celów i zadań (Reguła SMART)
- Przygotowanie do codziennej pracy
- Zakończenie dnia pracy
- Raporty i sprawozdania z wyników pracy
Zarządzanie wynikiem sklepu
- Zarządzanie przez cele
- Wyznaczenie celów i zdań
- Rozmowy planujące
- Rozmowy korygujące
- Techniki motywowania pracowników
- Obszary zarządzania: planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrola,
- Model Blanchard’a i Herseya: Chce/Potrafi
Zarządzanie półką sklepową (elementy merchandisingu)
- Co, gdzie, jak, - czyli dla kogo jest półka sklepowa?
- Segmentacja Klienta
- Rozmieszczenie towarów na półce – ekspozycja. Instrumenty ekspozycji towarów
- Marketing mix
- Ścieżki komunikacyjne
- Promocja sprzedaży
Skuteczna sprzedaż
- Planowanie i organizowanie pracy zespołu
- Analizowanie wyników sprzedaży
- Monitorowanie, kontrolowanie i ocenianie pracowników
- Prowadzenie ciągłego treningu indywidualnego z pracownikami
- Uczestniczenie w sprzedaży
- Aktywny udział w pracach całego zespołu
- Wyjaśnianie sytuacji konfliktowych
- Załatwianie reklamacji
- Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi klientów w ramach całego zespołu sprzedaży
- Monitorowanie realizacji celów sprzedażowych dla swojego zespołu
- Składanie raportów
- Kontrolowanie poziomu rentowności
- Kontrolowanie na bieżąco zasobów materiałowych
- Raportowanie w określonych terminach do przełożonego, realizacji celów sprzedażowych oraz pracy zespołu
< powrót