- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

CZYLI JAK SOBIE RADZIĆ Z EMOCJAMI, REKLAMACJAMI I ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA
Czas realizacji szkolenia:
8 godzin lekcyjnych,
Cel szkolenia:
Zapoznanie z typami trudnych Klientów i trudnymi sytuacjami sprzedażowymi. Poznanie metod asertywnego radzenia sobie z trudnymi Klientami. Doskonalenie umiejętności panowania nad emocjami i merytorycznego, spokojnego prowadzenia rozmowy z Klientem. Poznanie przyczyn i źródeł niezadowolenia Klienta. Nabycie wiedzy na temat utraty Klientów i przeciwdziałania podejmowane w sytuacji ich odchodzenia – diagnoza przyczyn. Identyfikacja typów trudnych Klientów, symptomy i cechy charakteryzujące ich zachowania, słowa i gesty. Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z sytuacji reklamacji produktu przez Klienta
Nabyte umiejętności:
Praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy z zakresu asertywności, rozpoznania typów Klienta. Znajomość trudnych sytuacji w obsłudze Klienta. Wiedza na temat przeciwdziałania trudnym sytuacjom. Wiedza na temat komunikowania się z Klientem będącym pod wpływem negatywnych emocji. Umiejętność interpretacji zachowań poszczególnych typów Klientów.
Program szkolenia:
- Dlaczego tracimy Klientów?
a) charakterystyka „trudnych Klientów”
b) diagnoza i rozpoznanie „trudnego Klienta”
c) przyczyny utraty Klientów
d) źródła frustracji Klientów
- Komunikacja niewerbalna w rozmowie z „trudnym Klientem”
a) identyfikacja „trudnego Klienta” na podstawie „mowy ciała”
b) rozpoznanie myśli i uczuć po zachowaniach niewerbalnych
c) odwzorowanie gestów Klienta
d) narzędzia komunikacji niewerbalnej
- Komunikacja werbalna w rozmowie z „trudnym Klientem”
a) narzędzia komunikacji werbalnej
b) aktywne słuchanie (parafraza, pytania, podsumowanie, stwierdzenia podtrzymujące, dowartościowanie, formatowanie, klaryfikacja, odwzorowanie)
c) komunikacja werbalna – co i jak mówić?
- Krytyka uogólniona (każdy, wszyscy, nikt, zawsze, nigdy)
a) konflikt z Klientem –procedura rozwiązywania konfliktu
b) radzenie sobie z krytyką
c) sposoby przełamywania oporów Klienta
d) strategia pracy z „trudnym Klientem” –wchłaniania, zastraszania, współpracy,
e) asertywne reakcje i odpowiedzi
- Trudne sytuacje w obsłudze Klienta i sposoby radzenia sobie z nimi
a) spirala konfliktu
b) rozładowanie Kolejki
c) procedury obsługi Klienta
d) trudne rozmowy telefoniczne i różnymi typami Klientów
e) odbieranie telefonu w trakcie obsługi innego Klienta
f) reakcje w sytuacji Konfliktowej
- Postępowanie w przypadku zgłaszania reklamacji
a) technika POPO –odpowiedź na reklamację Klienta
b) procedura przyjmowania reklamacji
c) zasady odmawiania
d) radzenie sobie z negatywnymi emocjami Klienta
e) strategia budowania mostów
f) propozycja rozwiązania problemu
- Typy trudnych Klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
a) agresywny
b) uległy
c) gaduła
d) małomówny
e) ekspert
f) niezorientowany
g) analityk
h) rozkojarzony
- Utrudnienia w rozmowie z Klientem
a) ocenianie
b) pouczanie
c) obwinianie
d) przerywanie
e) irytowanie
f) pytania inwazyjne
g) informowanie negatywne
- Asertywność w pracy z poszczególnymi typami Klienta
a) radzenie sobie z krytyką
b) asertywne reakcje i odpowiedzi
c) procedura postępowania z „trudnym Klientem”
< powrót