- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

CZYLI JAK BUDOWAĆ WYSOKĄ JAKOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA I BUDOWAĆ Z NIM DŁUGOFALOWE RELACJE
Czas realizacji szkolenia:
16 godzin lekcyjnych,
Cel szkolenia:
Zapoznanie z profilem handlowca/doradcy i metodami autoprezentacyjnymi, pozwalającymi na kształtowanie oczekiwanego przez Klienta wizerunku. Poznanie procesu podejmowania decyzji zakupowych przez Klienta. Rozwijanie umiejętności budowania długofalowych relacji z Klientem. Nabycie wiedzy z zakresu przygotowania, zaplanowania i prowadzenia procesu sprzedażowego. Doskonalenie umiejętności w zakresie budowania klimatu obsłudze Klienta. Poznanie technik prezentowania produktów i usług potencjalnemu Klientowi. Rozwijanie kompetencji w zakresie diagnozy potrzeb i odpowiadania na obiekcje Klienta. Nauczenie rozpoznawania różnych typów Klientów i dobierania technik sprzedaży do Klienta-indywidualizacja sprzedaży. Rozpoznanie potrzeb i wartości Klienta i składanie propozycji zakupowych.
Nabyte umiejętności:
Znajomość i praktyczne wykorzystanie technik autoprezentacyjnych. Świadomość i zaplanowanie celów w obsłudze Klienta. Wiedza o oczekiwaniach i zachowaniach Klienta w trakcie rozmowy handlowej . Znajomość sposobów dokonywania analizy potrzeb Klientów i skonstruowanie oferty dla Klienta z uwzględnieniem jego oczekiwań. Poznanie sposobów na budowanie długookresowych relacji z Klientem. Wiedza o zakresie obsługi posprzedażowej. Radzić sobie z niezadowolonymi i trudnymi Klientami. Prowadzić negocjacje z Klientem w oparciu o założone cele.
Program szkolenia:
- Wizerunek pracownika obsługującego Klienta – droga budowania pozytywnych relacji z Klientem
a) co wpływa na nasz wizerunek, odbiór przez Klienta?
b) organizacja, wygląd i automotywacja
c) przygotowanie do codziennej pracy (kontaktu z Klientem)
d) analiza minionego dnia pracy (spotkań z Klientami)
- Jakie są nasze cele w obsłudze Klienta?
a) zadowolenie Klientów
b) budowanie trwałych relacji
c) zarabianie
d) rozwijanie przedsiębiorstwa
e) silniejsza integracja z naszymi Klientami
- Oczekiwania Klientów
a) w jakim celu spotykamy się z Klientami?
b) czego od przedstawicieli handlowych/doradców, oczekują Klienci?.
c) co powinniśmy zapewnić Klientom?
d) rodzaje potrzeb Klientów. W jaki sposób jako reprezentant handlowy, zaspokajasz potrzeby swoich Klientów i interes firmy, w której pracujesz?
e) analiza oczekiwań. Czego Ty, jako Klient oczekujesz od osoby, która obsługuje Ciebie w sklepie, restauracji, salonie sprzedaży, urzędzie?./wejdź w buty Klienta/,
f) analiza zachowań. Potrzeby Klientów
- Budowanie długofalowych relacji z Klientem
a) profesjonalizm
b) dotrzymywanie złożonych obietnic
c) doradztwo Klienta w rozwiazywaniu problemów
d) wspieranie Klienta w podejmowaniu korzystnych decyzji
- Nawiązanie kontaktu z Klientem
a) autoprezentacja – przygotowanie do wizyty (siebie, materiałów, wyglądu, celów wizyty, elementy wywierania wpływu)
b) budowanie psychologicznego podobieństwa
c) przywitanie
d) nawiązanie rozmowy
e) tworzenie pozytywnego klimatu
f) tematyka wstępnych rozmów. O czym i jak rozmawiać na wstępie? (pierwsze 20 sekund, pierwsze 20 słów, pierwsze 20 gestów)
g) przejście do diagnozy potrzeb
- Rozpoznanie potrzeb i wartości Klienta
a) diagnoza obecnej sytuacja Klienta, (z jakich produktów korzysta, z czego jest zadowolony, z czego jest niezadowolony, jakie są jego opinie i oczekiwania)
b) zasada 4p – (pozycja, problem, podejście, propozycja)
c) rozpoznanie motywów podejmowania decyzji przez Klienta
d) dobór adekwatnych pytań – jakie pytania kierujemy do Klienta
e) pytania, których nie należy zadawać Klientowi
f) rodzaje pytań i techniki aktywnego słuchania
g) werbalna i niewerbalna komunikacja podczas rozmowy z Klientem
- Obsługa posprzedażowa
a) czym jest obsługa posprzedażowa?
b) obowiązki wobec Klienta wynikające z procesu obsługi posprzedażowej
c) proces związany z otrzymaniem produktu/usługi za który Klient zapłacił
d) sprzedaż wiązana i dodatkowa – „nasycanie” Klienta produktami, usługami i wartościami dodanymi,
e) obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna
f) przyczyny i skutki tworzenia się niezadowolonych Klientów
g) trudne rozmowy (negocjacje) z niezadowolonymi Klientami
- spóźnienia z dostawą towaru do Odbiorcy
- dostawa uszkodzonego w transporcie towaru
- brak informacji o aktualnym stanie dostawy do Klienta
- brak dostawy towaru w umówionym terminie
- korekty cenowe
h) stworzenie adekwatnych do sytuacji argumentów racjonalnych i emocjonalnych
i) opracowanie planu negocjacji z niezadowolonymi Klientami
j) metody wyjścia z impasu
k) opracowanie wielkości i zasad ustępstw - rekompensaty
l) sformułowania, które należy wykorzystywać w sytuacji konfliktowej
m) sformułowania, które należy wykluczyć z języka w sytuacji konfliktowej
n) obsługa przedstawicieli handlowych z firm zewnętrznych
< powrót