- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

Szkolenia sprzedażowe
ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY
< powrót
CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ USŁUGI I PRODUKTY RÓZNYM TYPOM KLIENTÓW
Czas realizacji szkolenia:
16 godzin lekcyjnych,
Cel szkolenia:
Zapoznanie z metodami kształtowania pozytywnego wizerunku handlowca w oczach Klienta – techniki autoprezentacyjne. Nabycie wiedzy z zakresu przygotowania, zaplanowania i prowadzenia procesu sprzedażowego. Doskonalenie umiejętności prezentowania produktów i usług potencjalnemu Klientowi. Rozwijanie kompetencji w zakresie diagnozy potrzeb i odpowiadania na obiekcje Klienta. Nauczenie rozpoznawania różnych typów Klientów i dobierania technik sprzedaży do Klienta-indywidualizacja sprzedaży.
Nabyte umiejętności:
- Pozyskanie wiedzy i umiejętności z zakresu procesu zaawansowanych technik sprzedaży.
- Nabycie umiejętności budowania długofalowych relacji z Klientem
- Kształtowanie pro klienckich postaw w procesie sprzedaży
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z presją i manipulacją w sprzedaży.
- Finalizować sprzedaż.
- Stosować metody i techniki obrony ceny i marży. Rozpoznawać typy zachowań i postaw Klienta
i radzić sobie z nimi w procesie sprzedaży.
Program szkolenia:
Dzień I
- Przygotowanie do rozmowy z Klientem
a) etap planowania
b) przygotowanie merytoryczne do rozmowy
c) przygotowanie wyposażenia (materiałów) do wizyty u Klienta
d) aranżacja miejsca prowadzenia rozmowy sprzedażowej
- Kreowanie wizerunku handlowca
a) nowoczesny model sprzedaży
b) nowe postawy w sprzedaży
c) rola pierwszego wrażenia
d) cele prywatne, a cele sprzedażowe
e) wygląd, ubiór, nastawienie
f) standardy pracy handlowca
- Poznanie potrzeb Klienta
a) analiza etapów podejmowania decyzji o zakupie
b) metody odkrywania potrzeb kupującego
c) metody wzbudzania u Klienta chęci podjęcia decyzji zakupu
DZIEŃ II
- Prezentacja produktów, usług i „wartości dodanej” firmy
a) określenie charakterystyki produktu i oferty
b) eksponowanie korzyści dla Klienta: Cecha -zaleta-korzyść,
c) treść i struktura prezentacji
d) przekonywanie i perswazji
e) argumenty merytoryczne i emocjonalne,
f) język przekazu i logika wypowiedzi,
g) postepowanie
- Obrona ceny oraz warunków finansowych
a) techniki właściwego przedstawienia oferty
b) sposoby przedstawiania ceny jako niepodważalnej
c) dodatkowe kwestie – dodatkowe koszty
- Finalizacja sprzedaży
a) podsumowanie sprzedaży – techniki uzyskania pozytywnej decyzji
b) indywidualne źródła siły w sprzedaży
c) sprzedaż wiązana i dodatkowa
d) budowanie lojalności Klienta
- Typy zachowań Klientów
a) motywy kupna
b) potrzeby kupujących
c) rozpoznanie typu Klienta
< powrót