- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

Szkolenia sprzedażowe
NEGOCJACJE ZAKUPOWE
< powrót
CZYLI JAK PROWADZIĆ NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI I PODDOSTAWCAMI FIRMY
Czas realizacji szkolenia:
16 godzin lekcyjnych,
Cel szkolenia:
Zapoznanie z etapami prowadzenia negocjacji zakupowych. Opracowanie planu zakupów, analizy cen i proponowanych warunków. Przygotowanie procesu negocjacji w oparciu o arkusz negocjacyjny. Doskonalenie umiejętności w zakresie określenia własnej pozycji negocjacyjnej i stosowanie narzędzi adekwatnie do potrzeb. Zapoznanie ze sposobami oddziaływania i wywierania wpływu na negocjatora drugiej strony. Rozwijanie umiejętności prowadzenia negocjacji z pozycji silniejszego – tworzenie wrażenia posiadania atutów i mocnej karty przetargowej w negocjowaniu.
Nabyte umiejętności:
- Nabycie wiedzy i rozwój kompetencji w zakresie prowadzenia negocjacji zakupu,
- Rozwój umiejętności w zakresie rozpoznania stylów negocjacyjnych swoich i partnerów,
- Nabycie umiejętności obrony przed presja i manipulacja ze strony partnerów negocjacyjnych,
- Rozwiniecie umiejętności wychodzenia z impasu negocjacyjnego
- Poznanie strategii i taktyk negocjacyjnych, Nabycie wiedzy z zakresu technik wywierania wpływu i tworzenia silniejszej pozycji przetargowej. Posiadać umiejętności obrony przed manipulacją
i presją.
Program szkolenia:
- Kartografia zakupów
a) opracowanie planu zakupów
b) analiza cen
c) ustalenie kwestii negocjacyjnych
d) cele transakcji handlowych
e) organizacja procesu zakupowego
f) organizacja procesu sprzedażowego
- Przygotowanie do negocjacji zakupowych
a) określenie własnej pozycji zakupowej
b) określenie własnej pozycji negocjacyjnej
c) cele w negocjacjach
d) stanowiska, a interesy
e) środowisko negocjacji
- Wzmacnianie wizerunku kupującego i firmy
a) zachowania tworzące wrażenie siły w negocjacjach
b) wykorzystanie mowy ciała do wzmacniania swojej pozycji negocjacyjnej
c) wybór najkorzystniejszego dla kupca miejsca negocjacyjnego
- Wywieranie wpływu kupiec – sprzedawca
a) tworzenie atmosfery ułatwiającej korzystne negocjacje zakupowe
b) wykorzystanie ukrytych obaw sprzedawcy do wzmocnienia pozycji kupca
c) wywieranie wpływu dzięki technikom z psychologii społecznej
d) poprawianie pozycji kupca dzięki sztuce słuchania i zadawania pytań
- Obrona kupca przed manipulacją sprzedawców
a) taktyki i strategie manipulowania kupującymi przez sprzedawców
b) sposoby skutecznej obrony przed manipulacjami sprzedawców
c) obrona przed atakiem werbalnym i inwazyjnym ze strony sprzedawców
- Negocjowanie niższych cen i lepszych warunków zakupów
a) strategie korzystnego formułowania wstępnej oferty zakupowej
b) korzystne techniki odpowiedzi na oferty sprzedawcy
c) sposoby argumentowania przynoszące korzyści w negocjacjach zakupowych
d) wykorzystywanie strategii grania na czas dla zwiększania korzyści kupującego
e) negocjacje zakupowe i sztuka wykorzystywania blefu w negocjacjach
f) sposoby mądrego ustępowania i pozyskiwania ustępstw cenowych
g) unikanie błędów podczas negocjacji cenowych i warunków płatności
h) uzyskanie dodatkowych korzyści w ostatniej fazie negocjacji zakupowych
- Skuteczne negocjowanie kupca ze sprzedawcą o silnej pozycji
a) sposoby wzmacniania wewnętrznego przekonania o własnej sile negocjacyjnej
b) sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej
c) strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji
- Analiza negocjacji
a) analiza celów uzyskanych w porównaniu z założeniami
b) analiza słabych i silnych stron przeprowadzonych negocjacji
< powrót