logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbliższe szkolenia
24 - 26.02.2016 Wstęp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia sprzedażowe
SPRZEDAŻ POŚREDNIA

CZYLI JAK EFEKTYWNIE SPRZEDAWAĆ PRODUKTY I USŁUGI

Czas realizacji szkolenia: 
16 godzin lekcyjnych,

Cel szkolenia:
Poznanie technik sprzedaży produktów i usług. Zapoznanie i doskonalenie prowadzenia rozmowy handlowej z Klientem w oparciu o ścieżkę sprzedaży. Rozwijanie umiejętności przekonywania, perswadowania i argumentowania w rozmowie handlowej. Zapoznanie się z procesem sprzedaży wiązanej i dodatkowej. Rozwijanie umiejętności zadawania pytań, słuchania, parafrazowania i zamykania procesu sprzedaży. Doskonalenie procesu komunikowania się z Klientem.

Nabyte umiejętności:
Uczestnik warsztatu szkoleniowego po jego zakończeniu będzie potrafił: stosować „ścieżkę sprzedażową” od momentu nawiązania kontaktu z Klientem do czasu zamknięcia sprzedaży. Radzicć sobie z grami i manipulacjami Klienta. Rozpoznawać typy Klienta i dobierać sposób prowadzenia rozmowy do danego typu. Umieć. odpowiadać na obiekcje i zastrzeżenia Klienta. Bronić ceny i marży produktu/usługi. Rozwiewać wątpliwości Klienta. Stosować zasady i standardy  w obsłudze posprzedażnej.

Program szkolenia:

  1. Przygotowanie do rozmowy handlowej
  2. Standard rozmowy handlowej
  3. Etapy rozmowy handlowej – nawiązanie kontaktu, diagnoza potrzeb, prezentacja rozwiązań, wyjaśnianie obiekcji, czynności administracyjne, zamkniecie sprzedaży, obsługa posprzedażna,
  4. Autoprezentacja i „pierwsze wrażenie”
  5. Skuteczne komunikowanie się z Klientem – narzędzia komunikacyjne,
  6. Techniki aktywnego słuchania – poziomy słuchania,
  7. Techniki konstruowania i zadawania pytań
  8. Model cecha-zaleta-korzyść
  9. Argumentacja racjonalna i emocjonalna
  10. Radzenie sobie z oporem Klienta – antidotum na manipulacje
  11. Techniki domykania rozmowy
  12. Obsługa posprzedażna

< powrót