- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

CZYLI JAK EFEKTYWNIE SPRZEDAWAĆ PRODUKTY I USŁUGI
Czas realizacji szkolenia:
16 godzin lekcyjnych,
Cel szkolenia:
Poznanie technik sprzedaży produktów i usług. Zapoznanie i doskonalenie prowadzenia rozmowy handlowej z Klientem w oparciu o ścieżkę sprzedaży. Rozwijanie umiejętności przekonywania, perswadowania i argumentowania w rozmowie handlowej. Zapoznanie się z procesem sprzedaży wiązanej i dodatkowej. Rozwijanie umiejętności zadawania pytań, słuchania, parafrazowania i zamykania procesu sprzedaży. Doskonalenie procesu komunikowania się z Klientem.
Nabyte umiejętności:
Uczestnik warsztatu szkoleniowego po jego zakończeniu będzie potrafił: stosować „ścieżkę sprzedażową” od momentu nawiązania kontaktu z Klientem do czasu zamknięcia sprzedaży. Radzicć sobie z grami i manipulacjami Klienta. Rozpoznawać typy Klienta i dobierać sposób prowadzenia rozmowy do danego typu. Umieć. odpowiadać na obiekcje i zastrzeżenia Klienta. Bronić ceny i marży produktu/usługi. Rozwiewać wątpliwości Klienta. Stosować zasady i standardy w obsłudze posprzedażnej.
Program szkolenia:
- Przygotowanie do rozmowy handlowej
- Standard rozmowy handlowej
- Etapy rozmowy handlowej – nawiązanie kontaktu, diagnoza potrzeb, prezentacja rozwiązań, wyjaśnianie obiekcji, czynności administracyjne, zamkniecie sprzedaży, obsługa posprzedażna,
- Autoprezentacja i „pierwsze wrażenie”
- Skuteczne komunikowanie się z Klientem – narzędzia komunikacyjne,
- Techniki aktywnego słuchania – poziomy słuchania,
- Techniki konstruowania i zadawania pytań
- Model cecha-zaleta-korzyść
- Argumentacja racjonalna i emocjonalna
- Radzenie sobie z oporem Klienta – antidotum na manipulacje
- Techniki domykania rozmowy
- Obsługa posprzedażna
< powrót