logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbliższe szkolenia
24 - 26.02.2016 Wstęp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia sprzedażowe
ORGANIZACJA PRACY PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO

CZYLI JAK PLANOWAĆ I SKUTECZNIE WYKONYWAĆ PRACĘ PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO

Czas realizacji szkolenia: 
16 godzin lekcyjnych,

Cel szkolenia:
Poznanie metod poszukiwania Klienta na rynku. Określenie niezbędnych narzędzi (dobór) pozyskiwania Klientów. Rozwijanie umiejętności planowania pracy własnej. Rozwijanie kompetencji tworzenia segmentów Klientów i określania rentowności w danym segmencie. Praktyczne zapoznanie metod prospectingu. Nabycie umiejętności telefonicznego umawiania spotkań z Klientami. Kształtowanie właściwej postawy w przygotowaniu do wizyty handlowej
u Klienta.

Nabyte umiejętności:
Uczestnik warsztatu szkoleniowego po jego zakończeniu będzie potrafił: wykorzystać niezbędne źródła pozyskiwania Klientów, weryfikować Klientów i przyporządkowywać ich do określonego segmentu. Systematycznie badać rentowność sprzedaży. Rozwinie umiejętność samoorganizacji i organizacji pracy w przygotowanie i przeprowadzenie wizyty u Klienta. Posiadzie wiedze na temat skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych z Klientami.

Program szkolenia:

  1. Prospecting – źródła pozyskiwania Klientów
  2. Poszukiwanie Klienta – gdzie jest „mój” Klient?
  3. Pozycjonowanie Klientów
  4. Zarzadzanie sobą w czasie i indywidualne planowanie pracy
  5. Umawianie spotkań – struktura rozmowy telefonicznej z Klientem
  6. Lista kontrolna – przygotowanie do rozmowy z Klientem
  7. Przygotowanie – przygotowanie siebie (nastawienie, autoprezentacja), przygotowanie materiałów (dokumenty, foldery, prezentacje, wizytówki, itd.), diagnoza informacji o Kliencie, określenie wstępnej (moja prognoza)oferty dla Klienta,
  8. Gdzie szukać moich „złodziei czasu” i jak sobie z nimi poradzić?
  9. Dlaczego brakuje mi  czasu dla moich Klientów?
  10. Plan dzienny, tygodniowy i miesięczny – wizyty, umawianie się na spotkania, czynności administracyjne, samodoskonalenia, analiza efektów swojej pracy, programy naprawcze,
  11. Rozmowy planujące, monitorujące i podsumowujące z moim Szefem

< powrót