- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

CZYLI JAK RADZIĆ SOBIE Z OPOREM I MANIPULACJAMI ZE STRONY PARTNERA NEGOCJACYJNEGO
Czas realizacji szkolenia:
16 godzin lekcyjnych,
Cel szkolenia:
Zapoznanie ze struktura i etapami prowadzenia negocjacji. Poznanie etapów, metod i zaawansowanych technik negocjacyjnych. Rozwijanie umiejętności diagnozy i analizy sytuacji przed negocjacyjnej i w trakcie prowadzonych rokowań. Poznanie metod negocjowania z trudnymi partnerami negocjacyjnymi. Wykorzystanie swoich atutów do osiągania zaplanowanego rezultatu. Rozwijanie kompetencji negocjowania z pozornie silniejszym partnerem. Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z presja i wojna psychologiczna stosowana przez negocjatorów drugiej strony.
Nabyte umiejętności:
Uczestnik warsztatu szkoleniowego po jego zakończeniu będzie potrafił rozpoznawać typy negocjacyjne, przygotować się do negocjacji, dokonać analizy swoich mocnych i słabych stron, określić wielkość i rodzaj ustępstw proponowanych partnerowi negocjacyjnemu. Uczestnik właściwie będzie potrafił radzić sobie z presja psychologiczną, dobrać techniki i strategie negocjacyjne. Po zakończonym warsztacie Uczestnik będzie potrafił skutecznie prowadzić negocjacje.
Program szkolenia:
- Diagnoza sytuacji przed negocjacjami
- Kiedy nie negocjować?
- Określenie celu transakcji handlowej – stanowiska, a interesy
- Co będzie przedmiotem negocjacji –ustalenie kwestii negocjacyjnych (arkusz przygotowawczy)
- Etapy negocjacji
- Komunikacyjne narzędzia w negocjacjach
- Zasady udanych negocjacji –źródła przewagi negocjacyjnej
- Sztuka ustępowania – „jeśli Ja …, to…Ty…”, „coś, za coś”
- Impas w negocjacjach
- Moja BATNA – Najlepsza Alternatywa Negocjowanego Porozumienia
- Strategie negocjowania
- Cechy i umiejętności negocjatora
- Określenie indywidualnego stylu negocjowania – mocne strony i obszary rozwojowe – indywidualny SWOT negocjacyjny,
- Manipulacje w negocjacjach – trudny partner negocjacyjny,
- Prowadzenie negocjacji – symulacje negocjacyjne – sesja ćwiczeń
< powrót