logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbli┼╝sze szkolenia
24 - 26.02.2016 Wst─Öp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia sprzeda┼╝owe
COACHING NEGOCJACYJNY

CZYLI JAK SKUTECZNIE OSIAGA─ć ZA┼üO┼╗ONE CELE

Czas realizacji szkolenia: 
8 godzin lekcyjnych

W dzisiejszym ┼Ťwiecie, aby osi─ůga─ç satysfakcjonuj─ůce nas cele, zarówno w sytuacji zawodowej, jaki i poza zawodowej musimy skutecznie negocjowa─ç. To najlepszy ze sposobów osi─ůgania porozumienia z osobami prowadz─ůcymi negocjacje po drugiej stronie. Rokowania kojarzone s─ů z konfliktem i tak jest w
rzeczywisto┼Ťci – konflikt, rozbie┼╝no┼Ť─ç interesów, d─ů┼╝e┼ä i ambicji ludzi powoduje, ┼╝e negocjacje staj─ů si─Ö kluczem do osi─ůgni─Öcia porozumienia czy kompromisowego rozwi─ůzania problemów. Negocjacje prowadzimy z ró┼╝nymi typami ludzi, osobowo┼Ťci i charakterów. Jak dobrze zaplanowa─ç i przeprowadzi─ç
negocjacje, aby zako┼äczy┼éy si─Ö sukcesem-o tym w┼éa┼Ťnie traktuje warsztat: Coaching negocjacyjny, na
który serdecznie Pa┼ästwa zapraszam.
G┼éównym celem coachingu negocjacyjnego jest podniesienie efektywno┼Ťci i skuteczno┼Ťci dzia┼éania Uczestnika – coachowanego, poprzez wykorzystanie istniej─ůcych technik i instrumentów prowadzenia negocjacji.

Cel szkolenia:

Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich, pragn─ůcych skutecznie osi─ůga─ç za┼éo┼╝one cele.

Metodyka:

Program szkolenia:

Etap I - wst─Öpny

  1. Czym s─ů, a czym nie s─ů negocjacje
  2. Rodzaje i poszczególne typy negocjacji
  3. Ró┼╝nice i podobie┼ästwa pomi─Ödzy rokowaniami
  4. Przyk┼éady ró┼╝nych typów negocjacji
  5. W jakich sytuacjach nale┼╝y negocjowa─ç?
  6. Kiedy i dlaczego nie nale┼╝y negocjowa─ç
  7. Przyjmowanie założeń negocjacyjnych
  8. Reguły negocjacyjne

II. Etap II – Cel

  1. Okre┼Ťlenie celu i potrzeb prowadzenia negocjacji
  2. Jakie korzy┼Ťci zak┼éadam po zako┼äczeniu negocjacji?
  3. Kiedy, z kim, i dlaczego negocjujemy?
  4. Pozyskanie informacji (┼║ród┼éa informacji) o negocjacyjnym rywalu,
  5. Zdiagnozowanie typu negocjatora-osoby, z która b─Ödziemy prowadzi─ç negocjacje – „biznesmen”, „ideolog”, „paranoik”, „schizofrenik”, „egocentryk”, „niezrównowa┼╝ony”, „manipulator”, „zimny dra┼ä”, „kamienna twarz”, „nadpobudliwy”, „przyjacielski”, etc. – jak z nimi negogocjowa─ç?
  6. Plan prowadzenia negocjacji – za┼éo┼╝enia negocjacyjne: kiedy, z kim, jak, do kiedy, z jakim wsparciem?
  7. Etapy negocjacji
  8. Opracowanie strategii prowadzenia negocjacji
  9. Opracowanie taktyk negocjacyjnych
  10. Opracowanie technik manipulacyjnych
  11. Opracowanie strategii ust─Öpstw
  12. Opracowanie sposobów wychodzenia z impasu negocjacyjnego

III. Rzeczywisto┼Ť─ç – jak jest teraz – punkt wyj┼Ťcia

  1. Ocena aktualnej sytuacji wyj┼Ťciowej przed rozpocz─Öciem negocjacji
  2. Analiza interesów i alternatyw
  3. Kwestie negocjacyjne
  4. Diagnoza otoczenia bliskiego i dalszego istniej─ůcej sytuacji przed negocjacyjnej
  5. Opracowanie profilu negocjacyjnego rywala/-li
  6. Nasze mocne i słabe strony w negocjacjach
  7. Ustalenie zespo┼éu negocjacyjnego i poszczególnych ról osób wchodz─ůcych w jego sk┼éad
  8. Po czym poznamy, ze osi─ůgniemy cel – mierniki celu
  9. Opracowanie zestawu potencjalnych problemów i kluczy do ich rozwi─ůzania

IV. Opcje – jak zrealizujemy cel

  1. Opracowanie i przeanalizowanie pomys┼éów na osi─ůgniecie sukcesu w rokowaniach
  2. W jaki sposób b─Ödziemy komunikowali si─Ö podczas negocjacji – arsena┼é technik (po┼Ťrednik, telefon, „twarz─ů w twarz”, poczta elektroniczna, telekonferencja, video konferencja, skype, tekst „papierowy”,
  3. Regu┼éy otwarcia negocjacji – jak zrobi─ç dobry pocz─ůtek?
  4. BATNA – ustalenie najlepszej alternatywy negocjowanego porozumienia
  5. Wykorzystanie negocjacyjnych narz─Ödzi – „┼║ród┼éa si┼éy”, prze┼éamywanie impasu,
  6. Panowanie nad emocjami w rokowaniach
  7. Jakich b┼é─Ödów w negocjacjach nale┼╝y si─Ö strzec?

V. Przysz┼éo┼Ť─ç – co, jak i w jakim celu wykorzystasz?

  1. Manipulacje
  2. Gry psychologiczne
  3. Wojna podjazdowa
  4. Działania ukierunkowane na zmęczenie przeciwnika
  5. „Przeci─ůganie” negocjacji
  6. Naruszanie zaufania
  7. Manipulowanie faktami, danymi statystycznymi i tzw. „prawda obiektywn─ů”
  8. Reagowanie na sytuacje stresuj─ůce – ochrona siebie
  9. Metody obrony przed manipulacjami strony przeciwnej
  10. Wykorzystanie technik asertywnych

VI. Sylwetka skutecznego negocjatora

  1. Wiedza
  2. Umiej─Ötno┼Ťci
  3. Do┼Ťwiadczenie
  4. Charakter
  5. Osobowo┼Ť─ç
  6. Pewno┼Ť─ç siebie
  7. Motywacja
  8. Opanowanie
  9. Samodyscyplina
  10. Wewn─ůtrzsterowno┼Ť─ç

VII. Zakończenie i podsumowanie warsztatu coachingowego

  1. Wnioski końcowe
  2. Zadania negocjacyjne dla Uczestników
  3. Sesja pytań i odpowiedzi

< powr├│t