logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbli┼╝sze szkolenia
24 - 26.02.2016 Wst─Öp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Praca z zespołem
JAK UCZ─ä SI─ś LUDZIE DORO┼ÜLI - PROWADZENIE SZKOLE┼â I WSPIERANIE ROZWOJU PRACOWNIK├ôW.

Czas trwania szkolenia:
16 godzin lekcyjnych (dwa dni szkolenia)

Cel szkolenia:
Szkolenie dedykowane jest dla wszystkich osób, które pe┼éni─ů w organizacji rol─Ö wspieraj─ůc─ů wdro┼╝enie nowych pracowników lub nowych form dzia┼éania.  Ma na celu poznanie zasad uczenia si─Ö ludzi doros┼éych oraz rozwój kompetencji pozwalaj─ůcych skutecznie przekazywa─ç wiedz─Ö.

Zdobyte umiej─Ötno┼Ťci:
Uczestnik b─Ödzie potrafi┼é zaplanowa─ç i przeprowadzi─ç szkolenie dla grupy (podw┼éadnych lub wspó┼épracowników). B─Ödzie potrafi┼é radzi─ç sobie z trem─ů w warunkach wyst─ůpie┼ä publicznych oraz korzysta─ç z w┼éasnych zasobów i kompetencji dla wspierania skutecznego  rozwoju innych.

Program szkolenia:

  1. Proces uczenia się dorosłych
    - Specyfika uczenia się dorosłych:
    - Rola motywacji w uczeniu się dorosłych
    - Techniki pracy z grup─ů jako narz─Ödziem wspieraj─ůcym proces uczenia si─Ö
     
  2. Podstawowe umiej─Ötno┼Ťci komunikacyjne instruktora (szkoleniowca)
    - Komunikacja werbalna i niewerbalna, komunikacja z grup─ů
    - Umiej─Ötno┼Ť─ç zadawania pyta┼ä
    - Aktywne słuchanie
    - Udzielanie informacji zwrotnych
     
  3. Metody szkoleniowe
    - Metody prowadzenia zaj─Ö─ç:
       · mini wyk┼éad
       · studium przypadku, gry, symulacje
       · dyskusje, burza mózgów
       · uczenie na stanowisku pracy
    - Umiej─Ötno┼Ť─ç udzielania instrukcji
    - Omawianie wniosków z ─çwicze┼ä
     
  4. Przygotowanie szkolenia
    - Ocena potrzeb szkoleniowych i przygotowanie programu szkolenia
    - Przygotowanie pomocy i materia┼éów szkoleniowych
     
  5. Praca w zespole:
    - Fazy procesu grupowego
    - Dopasowanie szkolenia do uczestników
    - Rozwi─ůzywanie problemów w trakcie szkolenia
       · obiekcje uczestników szkolenia
       · trudni uczestnicy
    - Nieformalne i formalne relacje w grupie i ich wpływ na proces szkolenia

< powr├│t