logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbli┼╝sze szkolenia
24 - 26.02.2016 Wst─Öp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Zarz─ůdzanie personelem
ZARZ─äDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJACH LOGISTYCZNYCH ORAZ PRODUKCYJNYCH

JAKIMI METODAMI I W JAKI SPOSÓB PODNOSI─ć SKUTECZNO┼Ü─ć DZIA┼üANIA PRACOWNIKÓW?

We wspó┼éczesnej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej, dynamicznie si─Ö zmieniaj─ůcej – firmy aby móc konkurowa─ç z innymi podmiotami gospodarczymi powinny równie┼╝ si─Ö zmienia─ç dopasowuj─ůc si─Ö do wyzwa┼ä i oczekiwa┼ä Klientów. Wielokrotnie przez najwi─Ökszych i znanych przywódców, szefów firm powtarzane by┼éo stwierdzenie, ┼╝e o sukcesie decyduj─ů ludzie. Bo to ludzie, pracownicy zatrudnieni w firmach przyczyniaj─ů si─Ö do wzrostu ich warto┼Ťci i odnoszonych na mi─Ödzynarodowym rynku sukcesów. Mog─ů sta─ç si─Ö tak┼╝e przyczyn─ů upadków i pora┼╝ek, kiedy s─ů ┼║le zarz─ůdzani, zdemotywowani i przez to nielojalni oraz niezaanga┼╝owani w wykonywana prac─Ö.

Warsztat szkoleniowy, który chcemy Pa┼ästwu zaproponowa─ç opiera si─Ö na jednej z funkcji zarz─ůdzania – kierowaniem. Poniewa┼╝ kierowanie lud┼║mi, oprócz planowania, organizowania i kontroli stanowi g┼éówny obszar rozwoju ka┼╝dej organizacji gospodarczej, to w┼éa┼Ťnie nim zajmowa─ç si─Ö b─Ödziemy na tym warsztacie.

Moduły szkoleniowe:
Uwaga!
Decyzj─Ö co do zakresu szkolenia pozostawiamy Pa┼ästwu. Ka┼╝dy z modu┼éów zosta┼é zaplanowany w formie warsztatu trwaj─ůcego od 1 do 2 dni szkoleniowych, uwzgl─Ödniaj─ůc Pa┼ästwa potrzeby i oczekiwania.

Tak wiec mo┼╝ecie Pa┼ästwo zamówi─ç modu┼é (kilka modu┼éów), które zaspokoj─ů skuteczniej i pe┼éniej Pa┼ästwa potrzeby,

Metody szkolenia:
warsztatowe – symulacje, najlepsze praktyki, ─çwiczenia, testy, odgrywanie ról, praca grupowa, mini wyk┼éad, dyskusje, gry szkoleniowe,

Uczestnicy szkolenia:

Cele  szkolenia:

Korzy┼Ťci po szkoleniu dla uczestnika:

Program szkolenia:

  1. Pozyskiwanie pracowników do organizacji
    - Obszary skutecznego pozyskiwania pracownika do organizacji – sk─ůd i jak?
    - Tworzenie opisu stanowiska pracy i profilu pracownika
    - Poznanie metod rekrutacji kandydatów na pracownika
    - Zapoznanie si─Ö z metodami selekcyjnymi pracowników
    - Poznanie etapów wdro┼╝enia pracownika na stanowisko pracy – program, mentoring,
     
  2. Warto┼Ťciowanie stanowiska pracy
    - Zapoznanie z procesem wyceny stanowiska pracy w relacji do innych stanowisk pracy w organizacji
    - Poznanie procesu warto┼Ťciowania
     
  3. Konstruowanie Systemu Okresowych Ocen Pracowników (SOOP)
    - Czym jest SOOP?
    - Jak si─Ö przygotowa─ç do stworzenia SOOP (za┼éo┼╝enia, korzy┼Ťci, wdro┼╝enie)?
    - Skonstruowanie SOOP dopasowanego do specyfiki, celów i kultury organizacyjnej przedsi─Öbiorstwa
    - Przeprowadzenie rozmów oceniaj─ůcych prze┼éo┼╝onych z pracownikami (struktura rozmowy, zasady, samoocena pracownika, konstruktywna informacja zwrotna prze┼éo┼╝onego)
     
  4. Motywowanie pracowników
    - Cele motywowania
    - Metody i sposoby motywowania finansowego i pozafinansowego
    - Kiedy, jak i po co motywowa─ç pracownika?
    - Dopasowanie bod┼║ca motywacyjnego do pracownika (rozwój, ambicja, dowarto┼Ťciowanie, odpowiedzialno┼Ť─ç)
    - Przyk┼éady praktyczne motywowania i efektów dzia┼éania motywatorów na ludzi
     
  5. Zarz─ůdzanie wiekiem w przedsi─Öbiorstwie
    - Zarzadzanie starszymi pracownikami – wyznaczanie zada┼ä, motywowanie, egzekwowanie, rozwój)
    - Etapy rozwoju pracownika
    - Budowanie wspó┼épracy „Starzy – Nowi” – jak uzyska─ç efekt synergii zespo┼éu w budowaniu zaanga┼╝owania w wykonywaniu zada┼ä
    - Skuteczne wykorzystanie potencja┼éu pracowników
    - Oczekiwania pracownika, a mo┼╝liwo┼Ťci pracodawcy
     
  6. Etapy rozwoju pracownika
    - Po czym rozpozna─ç na jakim etapie rozwoju jest pracownik?
    - Jak rozwija─ç kompetencje i budowa─ç zaanga┼╝owanie pracownika?
    - W jaki  sposób wyznacza─ç cele i zadania pracownikowi ?
    - Jak podnosi─ç skuteczno┼Ť─ç pracownika?
    - Jak monitorowa─ç i kontrolowa─ç wykonanie zada┼ä przez pracownika (co, kiedy, jak, z kim, w jaki sposób, jakie kryteria wykonania, dlaczego?)
     
  7. Budowanie autorytetu szefa i rozwój zespo┼éu
    - Kim jest mened┼╝er, a kim przywódca – ró┼╝nice i podobie┼ästwa?
    - Metody budowania autorytetu
    - Okre┼Ťlanie zasad
    - Komunikowanie wizji
    - Przeprowadzanie pracowników przez zmian─Ö (zarzadzanie zmian─ů)
    - Etapy rozwoju zespołu

 


< powr├│t