logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbli┼╝sze szkolenia
24 - 26.02.2016 Wst─Öp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia sprzeda┼╝owe
TRENING UMIEJ─śTNO┼ÜCI SPRZEDA┼╗OWYCH

CZYLI JAK POPRAWI─ć SWOJ─ä SKUTECZNO┼Ü─ć W SPRZEDA┼╗Y

Czas realizacji szkolenia: 
16  godzin lekcyjnych,

Cel szkolenia:
Zwi─Ökszenie skuteczno┼Ťci w budowaniu relacji z klientami. Zdobycie umiej─Ötno┼Ťci budowania dobrych i trwa┼éych relacji z klientami. Zdobycie dodatkowych narz─Ödzi do tego, aby obs┼éugiwa─ç klienta na  najwy┼╝szym mo┼╝liwym poziomie. Zdobycie umiej─Ötno┼Ťci mówienia j─Özykiem korzy┼Ťci i wykorzystania j─Özyka perswazji. Zdobycie wiedzy z zakresu rozpoznawania potrzeb klienta oraz dopasowywania si─Ö do niego. Zwi─Ökszenie efektywno┼Ťci komunikacyjnej w rozmowach podczas obs┼éugi klientów. Rozwini─Öcie umiej─Ötno┼Ťci budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez okre┼Ťlone postawy i zachowania.

Nabyte umiej─Ötno┼Ťci:
Identyfikacja z firm─ů – moja rola w organizacji, kreowanie wizerunku profesjonalisty i jego rola w budowaniu wizerunku firmy i wp┼éyw na budowanie dlugofalowych relacji z klientem.
Odpowiedzialno┼Ť─ç za powierzone zadania – warsztaty pewno┼Ťci siebie, wyznaczania celów i elementarne zasady planowania i organizacji czasu pracy.
Analiza – przeprowadzenie analizy kompetencji dotycz─ůcych umiej─Ötno┼Ťci obs┼éugi klienta, ujawnienie trudnych sytuacji.
Narz─Ödzia – wdro┼╝enie narz─Ödzi kszta┼étuj─ůcych d┼éugofalowe relacje w oparciu o wyniki analizy, poznanie niezb─Ödnych narz─Ödzi komunikacyjnych i regu┼é wp┼éywania na zachowania klienta.
Analiza potrzeb – omówienie i prze─çwiczenie fazy analizy potrzeb klienta, narz─Ödzia i sposoby badania i kreowania potrzeb klienta z naciskiem na szukanie rozwi─ůza┼ä korzystnych dla obu stron, oraz pokonywania zastrze┼╝e┼ä i obiekcji klienta.

Program szkolenia:

Dzień I

  1. Zasoby własnej firmy
    - Sprzeda┼╝ doradcza jako sposób na zdobywanie klienta
    - B─ůd┼║ pewny, ┼╝e wiesz co sprzedajesz. Trójpolowa analiza naszej oferty.
    - Pozosta┼ée czynniki wp┼éywaj─ůce na sukces w sprzeda┼╝y - zara┼║ klienta sowim entuzjazmem
     
  2. Proces sprzeda┼╝y Klientowi - kluczowe elementy
    - Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów
    - Produkt czy relacja - co stanowi podstaw─Ö w procesie pozyskiwania klientów
    - Kto kieruje rozmow─ů ten ustala warunki - sposoby na prowadzenie profesjonalnej rozmowy handlowej
    - Wyobra┼╝enia + cecha czyli schemat prezentacji produktu
     
  3. Gotowe rozwi─ůzania na wyj┼Ťcie z impasu
    - Klient niech─Ötny do kontaktu
    - Klient zadowolony z innego dostawcy
    - Klienta nastawiony na cen─Ö
    - Klient "negocjator"
    - Klient nie zainteresowany i wiele innych sytuacji
     
  4. ZAMYKANIE PROCESU SPRZEDA┼╗Y
    - Analiza sygna┼éów do zakupu
    - Obiekcje radzenia sobie z nimi i ich pozytywna rola na tym etapie sprzeda┼╝y
    - Przeformułowanie obiekcji w argument
    - Sytuacja WIN - WIN czyli pierwszy w procesie budowania lojalno┼Ťci klienta

Dzień II

  1. Czynniki wp┼éywaj─ůce na decyzje podejmowane przez Klientów
    - Typy zachowań konsumenckich
    - Fazy procesu podejmowania decyzji
    - Okre┼Ťlanie profilu Konsumenta
     
  2. Komunikacja marketingowa
    - Przekaz produktu
    - Informacje zwrotne od konsumentów
     
  3. Zasady skutecznego e-marketingu
    - Oferta w Internecie - gdzie w sieci warto bywa─ç?
    - Decyzja o wyborze oferty - co musimy wiedzie─ç o kliencie
    - Jak dopasować kanał e-marketingu do sprzedawanego produktu
     
  4. Jak przewidzie─ç kroki Klienta w Internecie
    - Decyzja o zakupie - kiedy zapada i od czego zale┼╝y
    - Jak kszta┼étowa─ç drog─Ö klienta do zamówienia - 10 zasad e-marketingu
    - Ile danych jest potrzebnych klientowi, aby kupił
    - Perswazja w tworzeniu skutecznej oferty

< powr├│t