logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbliższe szkolenia
24 - 26.02.2016 Wstęp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia sprzedażowe
TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH

CZYLI JAK POPRAWIĆ SWOJĄ SKUTECZNOŚĆ W SPRZEDAŻY

Czas realizacji szkolenia: 
16  godzin lekcyjnych,

Cel szkolenia:
Zwiększenie skuteczności w budowaniu relacji z klientami. Zdobycie umiejętności budowania dobrych i trwałych relacji z klientami. Zdobycie dodatkowych narzędzi do tego, aby obsługiwać klienta na  najwyższym możliwym poziomie. Zdobycie umiejętności mówienia językiem korzyści i wykorzystania języka perswazji. Zdobycie wiedzy z zakresu rozpoznawania potrzeb klienta oraz dopasowywania się do niego. Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach podczas obsługi klientów. Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania.

Nabyte umiejętności:
Identyfikacja z firmą – moja rola w organizacji, kreowanie wizerunku profesjonalisty i jego rola w budowaniu wizerunku firmy i wpływ na budowanie dlugofalowych relacji z klientem.
Odpowiedzialność za powierzone zadania – warsztaty pewności siebie, wyznaczania celów i elementarne zasady planowania i organizacji czasu pracy.
Analiza – przeprowadzenie analizy kompetencji dotyczących umiejętności obsługi klienta, ujawnienie trudnych sytuacji.
Narzędzia – wdrożenie narzędzi kształtujących długofalowe relacje w oparciu o wyniki analizy, poznanie niezbędnych narzędzi komunikacyjnych i reguł wpływania na zachowania klienta.
Analiza potrzeb – omówienie i przećwiczenie fazy analizy potrzeb klienta, narzędzia i sposoby badania i kreowania potrzeb klienta z naciskiem na szukanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, oraz pokonywania zastrzeżeń i obiekcji klienta.

Program szkolenia:

Dzień I

  1. Zasoby własnej firmy
    - Sprzedaż doradcza jako sposób na zdobywanie klienta
    - Bądź pewny, że wiesz co sprzedajesz. Trójpolowa analiza naszej oferty.
    - Pozostałe czynniki wpływające na sukces w sprzedaży - zaraź klienta sowim entuzjazmem
     
  2. Proces sprzedaży Klientowi - kluczowe elementy
    - Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów
    - Produkt czy relacja - co stanowi podstawę w procesie pozyskiwania klientów
    - Kto kieruje rozmową ten ustala warunki - sposoby na prowadzenie profesjonalnej rozmowy handlowej
    - Wyobrażenia + cecha czyli schemat prezentacji produktu
     
  3. Gotowe rozwiązania na wyjście z impasu
    - Klient niechętny do kontaktu
    - Klient zadowolony z innego dostawcy
    - Klienta nastawiony na cenę
    - Klient "negocjator"
    - Klient nie zainteresowany i wiele innych sytuacji
     
  4. ZAMYKANIE PROCESU SPRZEDAŻY
    - Analiza sygnałów do zakupu
    - Obiekcje radzenia sobie z nimi i ich pozytywna rola na tym etapie sprzedaży
    - Przeformułowanie obiekcji w argument
    - Sytuacja WIN - WIN czyli pierwszy w procesie budowania lojalności klienta

Dzień II

  1. Czynniki wpływające na decyzje podejmowane przez Klientów
    - Typy zachowań konsumenckich
    - Fazy procesu podejmowania decyzji
    - Określanie profilu Konsumenta
     
  2. Komunikacja marketingowa
    - Przekaz produktu
    - Informacje zwrotne od konsumentów
     
  3. Zasady skutecznego e-marketingu
    - Oferta w Internecie - gdzie w sieci warto bywać?
    - Decyzja o wyborze oferty - co musimy wiedzieć o kliencie
    - Jak dopasować kanał e-marketingu do sprzedawanego produktu
     
  4. Jak przewidzieć kroki Klienta w Internecie
    - Decyzja o zakupie - kiedy zapada i od czego zależy
    - Jak kształtować drogę klienta do zamówienia - 10 zasad e-marketingu
    - Ile danych jest potrzebnych klientowi, aby kupił
    - Perswazja w tworzeniu skutecznej oferty

< powrót