- Oferta
- Szkolenia
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Planowanie produkcji
- Zarządzanie zaopatrzeniem
- Logistyka dystrybucji
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie kosztami logistyki
- Metody oceny dostawców
- Inwentaryzacja
- Controlling logistyki
- Zarządzanie personelem w logistyce
- Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem
- Zarządzanie magazynem
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie transportem i spedycją
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- GRA LORDS OF CHAIN
- Konstrukcja efektywnych zakupów: metody redukcji kosztów zakupów, ocena dostawców
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką
- PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, którzy zajmują się prognozowaniem i logistyką.
- LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
- SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
- Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sztuka prowadzenia negocjacji
- Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
- Sprzedaż pośrednia
- Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
- Negocjacje zakupowe
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
- Trudny Klient
- Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
- Zarządzanie zespołem handlowym i sprzedaż
- Trening umiejętności sprzedażowych
- Coaching negocjacyjny
- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
- Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
- Skuteczna autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
- Jak odnosić sukcesy przemawiając publicznie do różnych grup zawodowych i społecznych? Prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami.
- Narzędzia skutecznej prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
- Normy, zasady postępowania i reguły rządzące etykietą w społeczeństwie i firmie – firmowy savoir vivre
- Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
- NEGOCJACJE
- Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drogą do osiągania celów.
- Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
- Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji.
- PRACA Z ZESPOŁEM
- Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania.
- Budowanie zespołu projektowego.
- Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
- Organizacja swojego czasu w codziennych obowiązkach społecznych.
- Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
- Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych.
- Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracowników na rynku.
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy
- ROZWÓJ OSOBISTY
- SZKOLENIA LOGISTYCZNE
- Doradztwo
- Trenerzy
- Akademia Logistyki
- Letnia Szkoła Wizerunku
- Szkolenia

CZYLI JAK POPRAWIĆ SWOJĄ SKUTECZNOŚĆ W SPRZEDAŻY
Czas realizacji szkolenia:
16 godzin lekcyjnych,
Cel szkolenia:
Zwiększenie skuteczności w budowaniu relacji z klientami. Zdobycie umiejętności budowania dobrych i trwałych relacji z klientami. Zdobycie dodatkowych narzędzi do tego, aby obsługiwać klienta na najwyższym możliwym poziomie. Zdobycie umiejętności mówienia językiem korzyści i wykorzystania języka perswazji. Zdobycie wiedzy z zakresu rozpoznawania potrzeb klienta oraz dopasowywania się do niego. Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach podczas obsługi klientów. Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania.
Nabyte umiejętności:
Identyfikacja z firmą – moja rola w organizacji, kreowanie wizerunku profesjonalisty i jego rola w budowaniu wizerunku firmy i wpływ na budowanie dlugofalowych relacji z klientem.
Odpowiedzialność za powierzone zadania – warsztaty pewności siebie, wyznaczania celów i elementarne zasady planowania i organizacji czasu pracy.
Analiza – przeprowadzenie analizy kompetencji dotyczących umiejętności obsługi klienta, ujawnienie trudnych sytuacji.
Narzędzia – wdrożenie narzędzi kształtujących długofalowe relacje w oparciu o wyniki analizy, poznanie niezbędnych narzędzi komunikacyjnych i reguł wpływania na zachowania klienta.
Analiza potrzeb – omówienie i przećwiczenie fazy analizy potrzeb klienta, narzędzia i sposoby badania i kreowania potrzeb klienta z naciskiem na szukanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, oraz pokonywania zastrzeżeń i obiekcji klienta.
Program szkolenia:
Dzień I
- Zasoby własnej firmy
- Sprzedaż doradcza jako sposób na zdobywanie klienta
- Bądź pewny, że wiesz co sprzedajesz. Trójpolowa analiza naszej oferty.
- Pozostałe czynniki wpływające na sukces w sprzedaży - zaraź klienta sowim entuzjazmem
- Proces sprzedaży Klientowi - kluczowe elementy
- Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów
- Produkt czy relacja - co stanowi podstawę w procesie pozyskiwania klientów
- Kto kieruje rozmową ten ustala warunki - sposoby na prowadzenie profesjonalnej rozmowy handlowej
- Wyobrażenia + cecha czyli schemat prezentacji produktu
- Gotowe rozwiązania na wyjście z impasu
- Klient niechętny do kontaktu
- Klient zadowolony z innego dostawcy
- Klienta nastawiony na cenę
- Klient "negocjator"
- Klient nie zainteresowany i wiele innych sytuacji
- ZAMYKANIE PROCESU SPRZEDAŻY
- Analiza sygnałów do zakupu
- Obiekcje radzenia sobie z nimi i ich pozytywna rola na tym etapie sprzedaży
- Przeformułowanie obiekcji w argument
- Sytuacja WIN - WIN czyli pierwszy w procesie budowania lojalności klienta
Dzień II
- Czynniki wpływające na decyzje podejmowane przez Klientów
- Typy zachowań konsumenckich
- Fazy procesu podejmowania decyzji
- Określanie profilu Konsumenta
- Komunikacja marketingowa
- Przekaz produktu
- Informacje zwrotne od konsumentów
- Zasady skutecznego e-marketingu
- Oferta w Internecie - gdzie w sieci warto bywać?
- Decyzja o wyborze oferty - co musimy wiedzieć o kliencie
- Jak dopasować kanał e-marketingu do sprzedawanego produktu
- Jak przewidzieć kroki Klienta w Internecie
- Decyzja o zakupie - kiedy zapada i od czego zależy
- Jak kształtować drogę klienta do zamówienia - 10 zasad e-marketingu
- Ile danych jest potrzebnych klientowi, aby kupił
- Perswazja w tworzeniu skutecznej oferty
< powrót