logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbli┼╝sze szkolenia
24 - 26.02.2016 Wst─Öp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia sprzeda┼╝owe
KOMUNIKACJA W ROZMOWIE Z KLIENTEM I ELEMENTY BIZNESOWEJ ETYKIETY

CZYLI JAK POROZUMIEWA─ć SI─ś Z KLIENTEM ZGODNIE Z SAVOIR VIVRE W BIZNESIE

Czas realizacji szkolenia: 
16  godzin lekcyjnych,

Cel szkolenia:
Poznanie zasad skutecznego komunikowania si─Ö z ró┼╝nymi typami Klientów. Rozwijanie umiej─Ötno┼Ťci porozumiewania si─Ö zgodnie z procesem komunikacji. Poznanie zasad i technik komunikacyjnych: aktywnego s┼éuchania, zadawania pyta┼ä, parafrazowania, dowarto┼Ťciowywania, podsumowywania, klaryfikowania oraz stosowania porówna┼ä, metafor. Poznanie kana┼éów i regu┼é  komunikacyjnych.  Zapoznanie z zasadami komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Zapoznanie z zasadami komunikacji pisemnej i tworzenia e-korespondencji (poczta elektroniczna).

Nabyte umiej─Ötno┼Ťci:
Znajomo┼Ť─ç procesu komunikacji. Wiedza na temat komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Wykorzystanie technik komunikacji w praktyce. Znajomo┼Ť─ç technik asertywnych i zasad ich wykorzystania w relacji do Klienta. Wiedza na temat zasad przygotowania, wysy┼éania i odpowiadania na korespondencj─Ö e-mailow─ů i pisemn─ů. Identyfikowanie i przeciwdzia┼éanie barierom komunikacyjnym. Znajomo┼Ť─ç i umiej─Ötno┼Ť─ç praktycznego wykorzystania dobrych manier w komunikacji.

Program szkolenia:

  1. Proces komunikowania si─Ö
  2. Zasady efektywnej komunikacji
    a) pozytywnego nawi─ůzania kontaktu
    b) precyzyjnego przekazywania tre┼Ťci, jakie chcemy poda─ç
    c) odbierania nawet subtelnych informacji p┼éyn─ůcych od rozmówcy,
    d) kierowania rozmowy do wyznaczonego celu,
    e) zachowania pełnego komfortu obu stron
    f) naturalnego, adekwatnego zakończenia rozmowy
  3. Kanały komunikacyjne
  4. Reguły komunikacyjne
  5. Komunikacja werbalna i niewerbalna
  6. Korespondencja z klas─ů
    a) pisanie listów (elektronicznie, r─Öcznie) do kogo i kiedy?
    b) korespondencja e-mailowa –anty etykieta–zasady, b┼é─Ödy
    c) korespondencja prywatna
    d) zasady pisowni
  7. Narz─Ödzia skutecznej komunikacji:
    a) parafraza
    b) dowarto┼Ťciowanie
    c) odzwierciedlenie
    d) klaryfikacja
    e) stwierdzenia podtrzymuj─ůce
    f) rodzaje pytań
  8. Bariery komunikacyjne
  9. Komunikacja z trudnymi rozmówcami
  10. Asertywno┼Ť─ç - techniki
  11. Wyra┼╝anie ocen i opinii
  12. Dobre maniery w rozmowie telefonicznej
    a) przygotowanie do rozmowy przez telefon. Telefoniczne ABC
    b) struktura i zasady prowadzenia rozmowy
    c) trudne sytuacje telefoniczne
    d) negocjacje przez telefon

< powr├│t