logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbli┼╝sze szkolenia
24 - 26.02.2016 Wst─Öp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia sprzeda┼╝owe
NEGOCJACJE ZAKUPOWE

CZYLI JAK PROWADZI─ć NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI I PODDOSTAWCAMI FIRMY

Czas realizacji szkolenia: 
16 godzin lekcyjnych,

Cel szkolenia:
Zapoznanie z etapami prowadzenia negocjacji zakupowych. Opracowanie planu zakupów, analizy cen i proponowanych warunków. Przygotowanie procesu negocjacji w oparciu o arkusz negocjacyjny. Doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci w zakresie okre┼Ťlenia w┼éasnej pozycji negocjacyjnej i stosowanie narz─Ödzi adekwatnie do potrzeb. Zapoznanie ze sposobami oddzia┼éywania i wywierania wp┼éywu na negocjatora drugiej strony. Rozwijanie umiej─Ötno┼Ťci prowadzenia negocjacji z pozycji silniejszego – tworzenie wra┼╝enia posiadania atutów i mocnej karty przetargowej w negocjowaniu.

Nabyte umiej─Ötno┼Ťci:

Program szkolenia:

  1. Kartografia zakupów
    a) opracowanie planu zakupów
    b) analiza cen
    c) ustalenie kwestii negocjacyjnych
    d) cele transakcji handlowych
    e) organizacja procesu zakupowego
    f) organizacja procesu sprzeda┼╝owego
     
  2. Przygotowanie do negocjacji zakupowych
    a) okre┼Ťlenie w┼éasnej pozycji zakupowej
    b) okre┼Ťlenie w┼éasnej pozycji negocjacyjnej
    c) cele w negocjacjach
    d) stanowiska, a interesy
    e) ┼Ťrodowisko negocjacji
     
  3. Wzmacnianie wizerunku kupuj─ůcego i firmy
    a) zachowania tworz─ůce wra┼╝enie si┼éy w negocjacjach
    b) wykorzystanie mowy ciała do wzmacniania swojej pozycji negocjacyjnej
    c) wybór najkorzystniejszego dla kupca miejsca negocjacyjnego
     
  4. Wywieranie wp┼éywu kupiec – sprzedawca
    a) tworzenie atmosfery u┼éatwiaj─ůcej korzystne negocjacje zakupowe
    b) wykorzystanie ukrytych obaw sprzedawcy do wzmocnienia pozycji kupca
    c) wywieranie wpływu dzięki technikom z psychologii społecznej
    d) poprawianie pozycji kupca dzięki sztuce słuchania i zadawania pytań
     
  5. Obrona kupca przed manipulacj─ů sprzedawców
    a) taktyki i strategie manipulowania kupuj─ůcymi przez sprzedawców
    b) sposoby skutecznej obrony przed manipulacjami sprzedawców
    c) obrona przed atakiem werbalnym i inwazyjnym ze strony sprzedawców
     
  6. Negocjowanie ni┼╝szych cen i lepszych warunków zakupów
    a) strategie korzystnego formułowania wstępnej oferty zakupowej
    b) korzystne techniki odpowiedzi na oferty sprzedawcy
    c) sposoby argumentowania przynosz─ůce korzy┼Ťci w negocjacjach zakupowych
    d) wykorzystywanie strategii grania na czas dla zwi─Ökszania korzy┼Ťci kupuj─ůcego
    e) negocjacje zakupowe i sztuka wykorzystywania blefu w negocjacjach
    f) sposoby m─ůdrego ust─Öpowania i pozyskiwania ust─Öpstw cenowych
    g) unikanie b┼é─Ödów podczas negocjacji cenowych i warunków p┼éatno┼Ťci
    h) uzyskanie dodatkowych korzy┼Ťci w ostatniej fazie negocjacji zakupowych
     
  7. Skuteczne negocjowanie kupca ze sprzedawc─ů o silnej pozycji
    a) sposoby wzmacniania wewnętrznego przekonania o własnej sile negocjacyjnej
    b) sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej
    c) strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji
     
  8. Analiza negocjacji
    a) analiza celów uzyskanych w porównaniu z za┼éo┼╝eniami
    b) analiza słabych i silnych stron przeprowadzonych negocjacji

 


< powr├│t