logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbli┼╝sze szkolenia
24 - 26.02.2016 Wst─Öp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia sprzeda┼╝owe
TELEFONICZNA ROZMOWA HANDLOWA Z KLIENTEM

CZYLI JAK UMAWIA─ć SI─ś I SPRZEDA┼╗ PRZEZ TELEFON

Czas realizacji szkolenia: 
8 godzin lekcyjnych,

Cel szkolenia:
Zapoznanie z zasadami i schematem prowadzenia rozmowy telefonicznej z Klientem. Zapoznanie i stosowanie w rozmowie telefonicznej technik usprawniaj─ůcych i poprawiaj─ůcych jako┼Ť─ç prowadzonej rozmowy. Doskonali─ç swoje mocne strony w nawi─ůzaniu i utrzymaniu kontaktu telefonicznego. Przekazanie wiedzy na temat technik asertywnych do wykorzystania w trudnych sytuacjach. Nauczenie umawiania telefonicznego wizyt u  Klienta. Poznanie struktury prowadzenia rozmów telefonicznych. Zapoznanie z czynnikami wp┼éywaj─ůcymi na sukces w rozmowie telefonicznej.

Nabyte umiej─Ötno┼Ťci:
Uczestnik warsztatu szkoleniowego po jego zako┼äczeniu b─Ödzie potrafi┼é: pozyskiwa─ç Klientów przez telefon, prowadzi─ç efektywna rozmow─Ö telefoniczn─ů. Stosowa─ç zasady i techniki w rozmowach z Klientem. B─Ödzie zna┼é sposoby i techniki pokonywania przeszkód na drodze do Decydenta-Klienta. Zrozumienie i poznanie zasad savoir vivre w rozmowie telefonicznej. Umie─ç stosowa─ç zasady asertywnej odmowy.

Program szkolenia:

  1. Sposoby pozyskiwania nowych klientów
  2. Umawianie wizyt przez telefon
  3. Cel rozmowy telefonicznej
  4. Czynniki wp┼éywaj─ůce na sukces w rozmowie telefonicznej z klientem
  5. Zebranie informacji wst─Öpnych
  6. Przygotowanie scenariusza rozmowy
  7. Zagajenie – metody wzbudzania sympatii
  8. Pokonywanie oporu po┼Ťredników w dotarciu do decydenta
  9. Dostrajanie si─Ö do Klienta
  10. czym warto pami─Öta─ç/  warsztat pracy
  11. czym warto pami─Öta─ç/  G┼éos
  12. czym warto pami─Öta─ç / Koncentracja
  13. czym warto pami─Öta─ç /  Nastrój
  14. czym warto pami─Öta─ç / Uprzejmo┼Ť─ç i kultura
  15. czym warto pami─Öta─ç / Umiej─Ötno┼Ť─ç s┼éuchania
  16. czym warto pamiętać/ Rodzaje pytań
  17. Czego nale┼╝y si─Ö wystrzega─ç
  18. Trudni klienci i trudne sytuacje – techniki i metody zapobiegawcze
  19. Obiekcje w rozmowie telefonicznej
  20. Pokonywanie obiekcji
  21. Przyjmowanie reklamacji i krytyki
  22. Techniki asertywne
  23. Syndrom jadowitej słuchawki
  24. Schemat rozmowy telefonicznej
  25. Podsumowanie / ─ćwiczenia praktyczne

< powr├│t