logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbli┼╝sze szkolenia
24 - 26.02.2016 Wst─Öp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia sprzeda┼╝owe
SPRZEDAŻ POŚREDNIA

CZYLI JAK EFEKTYWNIE SPRZEDAWA─ć PRODUKTY I US┼üUGI

Czas realizacji szkolenia: 
16 godzin lekcyjnych,

Cel szkolenia:
Poznanie technik sprzeda┼╝y produktów i us┼éug. Zapoznanie i doskonalenie prowadzenia rozmowy handlowej z Klientem w oparciu o ┼Ťcie┼╝k─Ö sprzeda┼╝y. Rozwijanie umiej─Ötno┼Ťci przekonywania, perswadowania i argumentowania w rozmowie handlowej. Zapoznanie si─Ö z procesem sprzeda┼╝y wi─ůzanej i dodatkowej. Rozwijanie umiej─Ötno┼Ťci zadawania pyta┼ä, s┼éuchania, parafrazowania i zamykania procesu sprzeda┼╝y. Doskonalenie procesu komunikowania si─Ö z Klientem.

Nabyte umiej─Ötno┼Ťci:
Uczestnik warsztatu szkoleniowego po jego zako┼äczeniu b─Ödzie potrafi┼é: stosowa─ç „┼Ťcie┼╝k─Ö sprzeda┼╝ow─ů” od momentu nawi─ůzania kontaktu z Klientem do czasu zamkni─Öcia sprzeda┼╝y. Radzic─ç sobie z grami i manipulacjami Klienta. Rozpoznawa─ç typy Klienta i dobiera─ç sposób prowadzenia rozmowy do danego typu. Umie─ç. odpowiada─ç na obiekcje i zastrze┼╝enia Klienta. Broni─ç ceny i mar┼╝y produktu/us┼éugi. Rozwiewa─ç w─ůtpliwo┼Ťci Klienta. Stosowa─ç zasady i standardy  w obs┼éudze posprzeda┼╝nej.

Program szkolenia:

  1. Przygotowanie do rozmowy handlowej
  2. Standard rozmowy handlowej
  3. Etapy rozmowy handlowej – nawi─ůzanie kontaktu, diagnoza potrzeb, prezentacja rozwi─ůza┼ä, wyja┼Ťnianie obiekcji, czynno┼Ťci administracyjne, zamkniecie sprzeda┼╝y, obs┼éuga posprzeda┼╝na,
  4. Autoprezentacja i „pierwsze wra┼╝enie”
  5. Skuteczne komunikowanie si─Ö z Klientem – narz─Ödzia komunikacyjne,
  6. Techniki aktywnego s┼éuchania – poziomy s┼éuchania,
  7. Techniki konstruowania i zadawania pytań
  8. Model cecha-zaleta-korzy┼Ť─ç
  9. Argumentacja racjonalna i emocjonalna
  10. Radzenie sobie z oporem Klienta – antidotum na manipulacje
  11. Techniki domykania rozmowy
  12. Obsługa posprzedażna

< powr├│t