logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbli┼╝sze szkolenia
24 - 26.02.2016 Wst─Öp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia sprzeda┼╝owe
ORGANIZACJA PRACY PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO

CZYLI JAK PLANOWA─ć I SKUTECZNIE WYKONYWA─ć PRAC─ś PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO

Czas realizacji szkolenia: 
16 godzin lekcyjnych,

Cel szkolenia:
Poznanie metod poszukiwania Klienta na rynku. Okre┼Ťlenie niezb─Ödnych narz─Ödzi (dobór) pozyskiwania Klientów. Rozwijanie umiej─Ötno┼Ťci planowania pracy w┼éasnej. Rozwijanie kompetencji tworzenia segmentów Klientów i okre┼Ťlania rentowno┼Ťci w danym segmencie. Praktyczne zapoznanie metod prospectingu. Nabycie umiej─Ötno┼Ťci telefonicznego umawiania spotka┼ä z Klientami. Kszta┼étowanie w┼éa┼Ťciwej postawy w przygotowaniu do wizyty handlowej
u Klienta.

Nabyte umiej─Ötno┼Ťci:
Uczestnik warsztatu szkoleniowego po jego zako┼äczeniu b─Ödzie potrafi┼é: wykorzysta─ç niezb─Ödne ┼║ród┼éa pozyskiwania Klientów, weryfikowa─ç Klientów i przyporz─ůdkowywa─ç ich do okre┼Ťlonego segmentu. Systematycznie bada─ç rentowno┼Ť─ç sprzeda┼╝y. Rozwinie umiej─Ötno┼Ť─ç samoorganizacji i organizacji pracy w przygotowanie i przeprowadzenie wizyty u Klienta. Posiadzie wiedze na temat skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych z Klientami.

Program szkolenia:

  1. Prospecting – ┼║ród┼éa pozyskiwania Klientów
  2. Poszukiwanie Klienta – gdzie jest „mój” Klient?
  3. Pozycjonowanie Klientów
  4. Zarzadzanie sob─ů w czasie i indywidualne planowanie pracy
  5. Umawianie spotka┼ä – struktura rozmowy telefonicznej z Klientem
  6. Lista kontrolna – przygotowanie do rozmowy z Klientem
  7. Przygotowanie – przygotowanie siebie (nastawienie, autoprezentacja), przygotowanie materia┼éów (dokumenty, foldery, prezentacje, wizytówki, itd.), diagnoza informacji o Kliencie, okre┼Ťlenie wst─Öpnej (moja prognoza)oferty dla Klienta,
  8. Gdzie szuka─ç moich „z┼éodziei czasu” i jak sobie z nimi poradzi─ç?
  9. Dlaczego brakuje mi  czasu dla moich Klientów?
  10. Plan dzienny, tygodniowy i miesi─Öczny – wizyty, umawianie si─Ö na spotkania, czynno┼Ťci administracyjne, samodoskonalenia, analiza efektów swojej pracy, programy naprawcze,
  11. Rozmowy planuj─ůce, monitoruj─ůce i podsumowuj─ůce z moim Szefem

< powr├│t