logo
Cennik
link
Rezerwacja
link
Referencje
link
Kontakt
link
Najbli┼╝sze szkolenia
24 - 26.02.2016 Wst─Öp do metodyki 4TG


Wspieramy:


Szkolenia
Szkolenia logistyczne
Planowanie produkcji
Zarz─ůdzanie zaopatrzeniem
Logistyka dystrybucji
Zarz─ůdzanie procesami logistycznymi
Zarz─ůdzanie kosztami logistyki
Metody oceny dostawc├│w
Inwentaryzacja
Controlling logistyki
Zarz─ůdzanie personelem w logistyce
Zarz─ůdzanie logistyczne przedsi─Öbiorstwem
Zarz─ůdzanie magazynem
Zarz─ůdzanie zapasami
Zarz─ůdzanie transportem i spedycj─ů
Zarz─ůdzanie ┼éa┼äcuchem dostaw
GRA LORDS OF CHAIN
Konstrukcja efektywnych zakup├│w: metody redukcji koszt├│w zakup├│w, ocena dostawc├│w
PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 2 dniowe warsztaty dla tych, kt├│rzy zajmuj─ů si─Ö prognozowaniem i logistyk─ů
PROGNOZOWANIE W LOGISTYCE, MODELE W MS EXCEL - 1 dniowe warsztaty dla tych, kt├│rzy zajmuj─ů si─Ö prognozowaniem i logistyk─ů.
LEAN In LOGISTICS - gra symulacyjna
SYSTEM 5S - sekret japońskiego sukcesu
Planowanie produkcji - program na 8 godzin lekcyjnych

Szkolenia sprzeda┼╝owe
Sztuka prowadzenia negocjacji
Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
Organizacja pracy przedstawiciela handlowego
Sprzeda┼╝ po┼Ťrednia
Telefoniczna rozmowa handlowa z Klientem
Negocjacje zakupowe
Zaawansowane techniki sprzeda┼╝y
Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta i obsługa sprzedażowa
Trudny Klient
Komunikacja w rozmowie z Klientem i elementy biznesowej etykiety
Zarz─ůdzanie zespo┼éem handlowym i sprzeda┼╝
Trening umiej─Ötno┼Ťci sprzeda┼╝owych
Coaching negocjacyjny

Zarz─ůdzanie personelem
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi w organizacjach logistycznych oraz produkcyjnych

Komunikacja interpersonalna
Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać, by rozumieć innych?
Techniki asertywnych zachowa┼ä ÔÇô wykorzystanie w┼éasnych do┼Ťwiadcze┼ä ┼╝yciowych i umiej─Ötno┼Ťci w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Skuteczna autoprezentacja ÔÇô budowanie swoich mocnych stron w r├│┼╝nych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
Jak odnosi─ç sukcesy przemawiaj─ůc publicznie do r├│┼╝nych grup zawodowych i spo┼éecznych? Prowadzenie spotka┼ä i zebra┼ä z pracownikami.
Narz─Ödzia skutecznej prezentacji ÔÇô w┼éa┼Ťciwe i adekwatne wykorzystanie instrument├│w do budowy prezentacji dla r├│┼╝nych grup odbiorc├│w.
Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
Normy, zasady post─Öpowania i regu┼éy rz─ůdz─ůce etykiet─ů w spo┼éecze┼ästwie i firmie ÔÇô firmowy savoir vivre
Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowo┼Ťciowymi.

Negocjacje
Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, drog─ů do osi─ůgania cel├│w.
Znajdowanie obustronnych korzy┼Ťci dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje.
Umiej─Ötno┼Ť─ç post─Öpowania z lud┼║mi ÔÇô wywieranie pozytywnego wp┼éywu na innych oraz budowanie si┼éy i oporno┼Ťci na pr├│by manipulacji.

Praca z zespołem
Zarz─ůdzanie lud┼║mi w organizacji ÔÇô obszary tw├│rczego kierowania.
Budowanie zespołu projektowego.
Instrumenty motywowania innych i samo motywacji.
Organizacja swojego czasu w codziennych obowi─ůzkach spo┼éecznych.
Jak ucz─ů si─Ö ludzie doro┼Ťli - prowadzenie szkole┼ä i wspieranie rozwoju pracownik├│w.
Coaching ÔÇô rozw├│j i wzmocnienie potencja┼éu podw┼éadnych.
Rekrutacja i selekcja ÔÇô jak przygotowa─ç si─Ö i prowadzi─ç rozmow─Ö kwalifikacyjn─ů z potencjalnym pracownikiem. Poszukiwanie pracownik├│w na rynku.
Inteligencja emocjonalna
Współpraca w zespole - warsztat szkoleniowy

Rozw├│j osobisty
Osi─ůganie zaplanowanych cel├│w
Rozw├│j umiej─Ötno┼Ťci pozwalaj─ůcych radzi─ç sobie z konfliktem
Wypalenie zawodowe - jak si─Ö chroni─ç by go nie do┼Ťwiadczy─ç?
Radzenie sobie ze stresem w relacjach interpersonalnych. Sztuka panowania nad sob─ů
Budowa wizerunku osobistego w harmonii z otoczeniem